آگهی استخدام وزارت نفت به زودی منتشر می‌شود/تغییرات منابع انسانی صنعت نفت در راه است

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آگهی استخدام وزارت نفت به زودی منتشر می‌شود/تغییرات منابع انسانی صنعت نفت در راه است

دلایل انباشته شدن کارهای منابع انسانی مشخص شد؛

زنگنه: آگهی استخدام وزارت نفت به زودی منتشر می‌شود/ انرژی نیوز: تغییرات منابع انسانی صنعت نفت در راه است

به گزارش انرژی نیوز، «بیژن زنگنه» وزیر نفت در حاشیه دیدار و گفتگو با وزیر انرژی و معادن برزیل در پاسخ به پرسش «انرژی نیوز» درباره زمان انتشار آگهی و آغاز فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت، گفت: برگزاری آزمون استخدامی منتفی نیست.

این عضو کابینه دولت با اصرار انرژی نیوز درباره زمان انتشار آگهی استخدامی وزارت نفت، گفت: به زودی آگهی منتشر می‌شود و موضوع را دنبال می‌کنیم و به این زودی زود انجام خواهد شد.

وزیر نفت بار دیگر در خصوص این سوال انرژی نیوز که یعنی شهریور ماه امسال می‌توان انتظار داشت که آگهی استخدامی وزارت نفت منتشر شود؟ اظهار داشت: ممکن است، کارهای مرتبط با آزمون انجام شده و مشکلی نداریم.

توضیح انرژی نیوز: تغییرات در مدیران منابع انسانی در سطح صنعت نفت به زودی انجام می‌شود و وزیر نفت قصد دارد بخش عمده ای از کارهای اولویت دار انباشته شده خود را از طریق مدیران جدید منصوب شده در حوزه منابع انسانی پیش ببرد.

بر این اساس پیش بینی می‌شود شهریور ماه امسال شاهد تغییرات در حوزه مدیران منابع انسانی صنعت نفت باشم و قطعا با اعمال تغییرات جدید برخی از کارهای انباشته شده همچون از سرگیری فرآیند تعدیل مدرک کارکنان صنعت نفت، انتشار آگهی استخدامی وزارت نفت و … با شتاب بیشتری انجام شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار