با این ترفندها تلگرام را شخصی سازی کنید

دسته ها: اخبار فناوری اخبار
پیش‌نویس خودکار
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،تلگرام شبکه تعاملی محبوب از نظر میزان کاربران در ایران است، قابلیت ها و امکاناتی که از سوی این پیام رسان در اختیار کاربر قرار میگیرد موجب شده تا افراد زیادی برای استفاده از تلگرام اقبال نشان دهند.

در این خبر به شما چند نکته مهم در خصوص شخصی سازی تلگرام را خواهیم گفت تا اشخاص دیگر در صورت دسترسی به تلفن همراه شما نتوانند اطلاعاتتان را در این شبکه بخوانند، این ترفندها به شخصی سازی این پیام رسان کمک خواهد کرد.

بسیاری از کاربران تلفن همراه خود را به گونه ای تنظیم می کنند که بدون باز کردن قفل گوشی همراه بتوانند از کمیت پیام هایی که دریافت کرده اند مطلع شوند، این کار هرچند می تواند در ابتدا مفید به نظر برسد اما امکان دارد هر فردی که گوشی شما را روشن کند بتواند از پیام هایتان مطلع شود، برای اینکه پیام های تلگرام را از حالت پیش نمایش خاموش کنید در قسمت تنظیمات به قسمت Notification and Sounds بروید و تیک آبی رنگ Show Message Preview را خاموش کنید.

پیش‌نویس خودکار

ترفند دیگری که باید برای شخصی سازی انجام دهید قفل کردن چت ها است، برای اینکه این کار را انجام دهید نیاز به نصب برنامه های جانبی ندارید در تلگرام می توانید با کدگذاری این کار را انجام دهید، این بار در تنظیمات به بخش Privacy and Security بروید و TurnOn Local Passcode را انتخاب کنید، در مرحله بعد کد مورد نظر را واردد  کرده و با تایپ مجدد آن جهت تایید ذخیره را انتخاب کنید.

پیش‌نویس خودکار
پیش‌نویس خودکار

همچنین می توانید برای پاک کردن اکانت خود در مدت زمانی مشخص از قابلیت self-destructs استفاده کنید، این گزینه را در قسمت تنظیمات Privacy and Security می توانید ببینید، نابودی خود به خودی گزینه ای که میتواند مورد پسند عده ای باشد، پس از انتخاب این گزینه از شما خواسته می شود زمان اجرا را مشخص کنید، پسس از انتخاب گزینه های نمایش داده شده ذخیره را بزنید.

پیش‌نویس خودکار
پیش‌نویس خودکار
اخبار فناوری اخبار