برگزاری آزمون 3300 داوطلب کارشناسی ارشد در دزفول

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

برگزاری آزمون 3300 داوطلب کارشناسی ارشد در دزفول

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد با شرکت حدود سه هزار و 300 داوطلب در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه) در این دانشگاه خبر داد.

احمد حلالی در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان با اشاره به اینکه دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول در مقطع کارشناسی ارشد در 12 کد رشته دانشجو می‌پذیرد، اظهار کرد: از حدود سه هزار و 300 داوطلب شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 97 در دزفول، حدود 400 نفر آقا و دو هزار و 900 نفر خانم هستند. آمار داوطلبان نسبت به سال‌های گذشته در دزفول افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: آزمون کارشناسی ارشد در نوبت صبح و عصر پنج‌شنبه (ششم اردیبهشت‌ماه) و نوبت صبح جمعه (هفتم اردیبهشت‌ماه) در دزفول برگزار می‌شود. داوطلبان نوبت صبح و عصر پنج‌شنبه به ترتیب یک هزار و 199 نفر و 808 نفر هستند. در نوبت عصر نیز یک هزار و 246 داوطلب در این آزمون به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول گفت: باجه رفع نقص از هشت صبح امروز (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت‌ماه) فعالیت خود را در دانشگاه آغاز می‌کند. در صورت وجود نقص در کارت ورود به جلسه داوطلبان باید در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برای اصلاح آن به باجه رفع نقص مراجعه شود.

حلالی گفت: این باجه سه‌شنبه و چهارشنبه (چهارم و پنجم اردیبهشت‌ماه) از ساعت 8.30 صبح تا 12 ظهر و از ساعت 14 تا 18 فعال است. برای کسانی که در زمان اعلام شده موفق به مراجعه به باجه رفع نقص نشده‌اند، باجه رفع نقص از ساعت 6.30 دقیقه صبح پنج‌شنبه تا پیش از آغاز برگزاری آزمون، فعالیت خود را ادامه می‌دهد و داوطلبان می‌توانند برای رفع نقص کارت ورود به جلسه خود به این باجه مراجعه کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار