تعطیلی ادارات خوزستان در روز یکشنبه ۷ مرداد

دسته ها: اخبار استان اخبار

تعطیلی ادارات خوزستان در روز یکشنبه ۷ مرداد

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان از تعطیلی ادارات در روز یکشنبه 7 مردادماه به علت افزایش دما در استان خبر اداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کیامرث حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به اطلاعیه هواشناسی مبنی بر افزایش دما در روز یکشنبه 7 مرداد ماه بیان کرد: به منظور کاهش مصرف برق، ادارات و بانک های استان در این روز تعطیل اعلام شدند.

وی اذعان داشت: این تصمیم برای تعطیلی با توجه به پیشنهاد ستاد مدیریت بحران استان و شرکت توزیع برق خوزستان و با موافقت استاندار برای این تعطیلی اتخاذ شد.

حاجی زاده به اخطاریه هواشناسی خوزستان مبنی بر افزایش دما در هفته جاری اشاره و تصریح کرد: به منظور مدیریت بهینه مصرف برق، کاهش پیک باری شبکه برق صرفه جویی در مصرف آب و برق و پیشگیری از بروز حادثه و قطع احتمالی برق بانک ها، مراکز آموزشی سطح استان، ادارات و دستگاه های اجرایی (به جز مراکز امدادی درمانی، خدماتی -عملیاتی، آتش نشانی ها،و بخش های دارای نوبت کاری) در این روز تعطیل هستند.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان اظهار داشت: کارکنانی که قصد سفر به خارج از خوزستان را دارند می توانند روز شنبه را از مرخصی استحقاقی استفاده کنند و مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی با آن ها همکاری لازم را داشته باشند.

اخبار استان اخبار