سامانه ثبت اطلاعات فرزندان غیر شاغل بازنشستگان کشوری راه اندازی شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سامانه ثبت اطلاعات فرزندان غیر شاغل بازنشستگان کشوری راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، محمدرضا افشار گفت: این بانک صرفا برای جمع آوری اطلاعات فرزندان متخصص و غیرشاغل بازنشسته است.
وی افزود : یکی از برنامه هایی که صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید مدیر عامل صندوق و با حمایت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرایی خواهد کرد، راه اندازی تعاونی های چند منظوره با هدف ایجاد کارآفرینی و اشتغال زایی برای فرزندان متخصص بازنشستگان زیرپوشش است.
افشار با بیان اینکه راه اندازی سامانه بانک ثبت اطلاعات فرزندان متخصص غیرشاغل بازنشستگان مدتی است به صورت آزمایشی آغاز شده است ، گفت : برای راه اندازی تعاونی های چند منظوره و فراهم کردن بستر اشتغال فرزندان بازنشسته، بازنشستگان کشوری می توانند از طریق این سامانه، اطلاعات مربوط به فرزندان جویای کار خود را ثبت کنند.
وی ادامه داد : بازنشستگان زیرپوشش صندوق بازنشستگی کشوری می توانند با مراجعه به «سایت پایش» به نشانی https://www.payesh۸۵۲۳.ir/fa/jobseeker فرم مربوط به اطلاعات فرزندان جویای کار خود را ثبت کنند.
افشار یادآور شد: بانک اطلاعات تخصصی فرزندان بازنشستگان کشوری در مرحله اول صرفا به منظور جمع آوری اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی، شغلی و علمی فرزندان بازنشستگان زیرپوشش ایجاد شده است تا در زمان مورد نیاز، با در نظر گرفتن تخصص ها، دانش و مهارت های افراد و با اولویت اشتغال فرزندان بازنشستگان کشوری، بتوان از داده های موجود در این بانکِ اطلاعاتی، استفاده کرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار