سامانه ثبت فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه علمی کاربردی راه‌اندازی شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سامانه ثبت فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه علمی کاربردی راه‌اندازی شد

سامانه رتبه‌بندی پژوهشی، فناوری و کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد فعالیت دانشگاه و برگزاری هفتمین جشنواره ملی علمی کاربردی در مهرماه امسال، راه‌اندازی شد.

به گزارش ایسنا، دکتر بزرگ حداد، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، گفت: در این سامانه تاکنون 11 فعالیت عمده معاونت پژوهش و فناوری گنجانده شده است که مراکز آموزشی دانشگاه باید با استفاده از فرم‌های طراحی شده، فعالیت‌ها را درج کنند.

وی با بیان این‌که بعد از ثبت فعالیت توسط مراکز آموزشی، موضوع جهت بررسی در دسترس واحدهای استانی قرار می‌گیرد، افزود: واحدهای استانی با بررسی مدارک مثبته فعالیت‌های مندرج مراکز در سامانه، نسبت به تأیید، ارسال برای ویرایش یا عدم تأیید آنها اقدام می‌کنند و در نهایت بر اساس روش AHP (فرآیند تحلیل سلسله مراتبی)، مراکز آموزشی از نظر پژوهشی، فناوری و کارآفرینی امتیازدهی و رتبه‌بندی خواهند شد.

حداد تصریح کرد: در نوبت اول صرفاً فعالیت‌هایی که در بازه زمانی 95/07/01 لغایت 96/06/31 در مراکز انجام پذیرفته است، باید توسط تمام مراکز آموزشی تا تاریخ 96/07/02 در سامانه ثبت شود.

وی اظهار امیدواری کرد: این سامانه در بیست و پنجمین سالگرد تأسیس دانشگاه بتواند منشأ تحول مفیدی در فعالیت‌های پژوهشی و فناوری و حرکت دانشگاه جامع علمی کاربردی به سمت دانشگاه نسل سوم باشد.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی، این سامانه به آدرس https://rmis.uast.ac.ir قابل دسترسی است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار