خبر برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش در نیمه دوم سال جاری

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

دکتر لطیفی در حاشیه سی و ششمین اجلاس مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور گفت؛ خبرهای خوبی برای آموزش و پرورش در راه است و تلاش می کنیم عدالت بویژه عدالت استخدامی را برای آموزش و پرورش داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار بازارکار دکتر لطیفی با اشاره به تعامل خوب خود با دکتر نوری وزیر آموزش و پرورش برای پیگیری مسایل مختل آموزش و پرورش خاطر نشان کرد؛ رعایت عدالت بویژه در حوزه استخدام و تامین نیرو از برنامه های است که با تعامل خوب با وزارت آموزش و پرورش دنبال می کنیم.
به گزارش بازارکار، دکتر لطیفی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش تا آغاز سال تحصیلی و مهرماه جاری برطرف شود یادآور شد؛خبرهای خوبی برای آموزش و پرورش و معلمان در راه است.
وی تصریح کرد؛ آزمون استخدامی برای تامین نیرو در نیمه دوم سال جاری نیز برگزار می شود اما این جذب به صورت نقطه ای خواهد بود و بای بدانیم چه نیرویی با چه تحصیلات و رشته ای، در چه مقطعی و با چه جنسیتی و در کجا نیاز داریم و باید جذب کنیم. سی و ششمین اجلاس مدیران آموزش و پرورش از ۲۹ تا ۳۱ مردادماه با حضور مسیولان ارشد نظام در ساختمان اجلاس سران در حال برگزاری است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار