فرزندان کارکنان آزادگان بازنشسته در دانشگاه آزاد استخدام می شوند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

فرزندان کارکنان آزادگان بازنشسته در دانشگاه آزاد استخدام می شوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر به کارگیری دانش آموختگان جوان بیکار در این دانشگاه گفت: به ازای هر بازنشسته آزاده، یکی از فرزندان آن‌ها را در دانشگاه آزاد مورد استفاده قرار خواهیم داد.
به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا از دانشگاه آزاد اسلامی، فرهاد رهبر در مراسم تجلیل از آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی افزود: خوشبختانه ایثارگران بازنشسته‌ای که در دانشگاه آزاد حضور دارند به کار گرفته شده‌اند و آماده‌ایم که ایثارگران دیگر را نیز در دانشگاه به کار گیریم.
وی با گرامیداشت رشادتهای شهیدان، ایثارگران و آزادگان جنگ تحمیلی و مدافعان حرم به شهادت محسن حججی اشاره کرد و گفت: شهید حججی، صحرای کربلا را زنده کرد و انگار نه انگار که می‌خواستند سر او را ببرند، او با عشق می‌رفت و اگر این مجاهدت‌ها نبود امروز ما آرامش و امنیت نداشتیم.
رهبر تاکید کرد: باید فرهنگ ایثار و مقاومت در دانشگاه آزاد اسلامی موج بزند و به صورت شفاف این فرهنگ را در دانشگاه جاری کنیم.
مدیرکل امور ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مراسم گفت: اسرا بعد از تحمل سخت‌ترین شرایط به کشور بازگشتند و مرحوم آیت‌الله هاشمی بیشترین سهم را در آزادی اسرا داشتند، سیاست‌ورزی و هوشمندی ایشان در مذاکره با صدام زمینه آزادی اسرا را فراهم کرد.
محمدتقی طباطبایی درباره وضعیت حوزه ایثارگری در دانشگاه آزاد نیز اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه ایثار و شهادت دارای ظرفیت‌های غنی است و امیدواریم با همکاری دکتر رهبر برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش گام برداریم.
وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد 300 شهید و 50 شهید مدافع حرم، یک شهید مدافع امنیت ملی، 2 جانباز مدافع حرم، 218 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر، 2 هزار و 529 کارمند شاهد و ایثارگر، 600 عضو هیات علمی شاهد و ایثارگر، 350 شهید گمنام، 52 یادمان شهدا (که احداث 40 یادمان دیگر باقی مانده است)، 38 آزاده (که 27 نفر آن عضو هیات علمی و 9 کارمند هستند) دارد.
در این مراسم، برخی از آزادگان مشکلات خود را در زمینه های مختلف همچون به کارگیری ایثارگران بازنشسته، تسهیل در نقل و انتقال اعضای هیات علمی و کارمندان آزاده، تبدیل وضعیت آزادگان هیات علمی، برنامه‌ریزی در حوزه فرهنگ برای تقویت روحیه ایثار و شهادت با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در میان گذاشتند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار