مهلت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد تمدید شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مهلت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد تمدید شد
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری داوطلبان دانشگاه آزاداسلامی تا تاریخ ۲۵ مرداد ۹۴ خبر داد.
دکتر مجتبی علوی فاضل با اعلام این مطلب گفت: داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.
وی خاطر نشان کرد : داوطلبان در نظر داشته باشند که فقط در گروه آزمایشی که در آزمون سراسری ۹۴ شرکت کرده اند، امکان انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی را دارند و چنانچه در زمان ثبت نام گزینه علاقه مندی به گروه هنر و زبان های خارجه را انتخاب کرده اند و در آزمون آن نیز شرکت کرده اند، می توانند در این دو گروه نیز انتخاب رشته داشته باشند.
علوی فاضل افزود :هر داوطلب امکان انتخاب ۲۰ رشته محل را دارد و داوطلبان توجه داشته باشند تا پایان مهلت تمدید انتخاب رشته امکان ویرایش وجود دارد .
وی یادآور شد: ضمناً داوطلبان می توانند با شناسه و رمز ثبت نام کارت اعتباری که انتخاب رشته کرده اند مجدد وارد سایت شده و نسبت به ویرایش انتخابهای خود اقدام کنند.
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در پایان با بیان اینکه داوطلبان دقت داشته باشند برای ویرایش نیازی به خرید کارت اعتباری مجدد نیست،گفت : زمان اعلام شده آخرین فرصت ثبت نام است و مجدد تمدید نخواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار