وضعیت بیکاری خوزستان نگران‌کننده است

دسته ها: اخبار استان اخبار

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زنگ خطر خشکسالی در حوزه مارون و جراحی به صدا درآمده است، گفت: چیزی جز تأمین مقدار معین حق‌آبه کشاورزی خود نمی‌خواهیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری خوزستان خطاب به مشاور رئیس جمهور در مورد خدمات دولت به خانواده‌های شهید و ایثارگران اظهار کرد: نزدیک به 10 ماه است که تقاضای دیدار با رئیس بنیاد شهید برای حل مشکلات ایثارگران و خانواده شهدای خوزستان کردم اما موفق به دیدار با وی نشدم.
وی در مورد درخواست مشاور رئیس جمهور در امور ایثارگران مبنی بر اینکه استاندار باید 12 ساعت کار کند، متذکر شد: استاندار به جای 12 ساعت 17 ساعت کار می‌کند بنابراین انتظار می‌رود مسئولان ملی به استاندار کمک و با وی همکاری کنند.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی افزود: در بحث تخصیص اعتبارات انتظار می‌رود خوزستان جز اولویت‌های دولت باشد، چراکه مسئولان و نمایندگان خوزستان به منظور مشکلات شب و روز ندارند اما این تلاش‌ها به طور حتم بدون توجه ویژه مسئولان ملی به ثمر نمی‌رسد.
وی با ابراز تاسف از اینکه اهواز یکبار دیگر به عنوان آلوده‌ترین شهر کشور اعلام شد، گفت: چرا باید شهر اهواز با این عنوان معرفی شود؟ مردم خوزستان همچنان درگیر مشکلات تنفسی، هوا و سلامت هستند که انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر به آن رسیدگی شود.
ناصری‌نژاد تاکید کرد: وضعیت بیکاری خوزستان نگران‌کننده است و باید با اعتبارات ویژه به جنگ بیکاری و فقر در این استان رفت.
وی با اشاره به طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری و احیای اراضی کشاورزی خوزستان یاد‌آور شد: قرار بود طرح 550 هزار هکتاری کامل اجرا شود و بحثی در مورد دو فاز بودن آن نبود که امیدوارم در اجرای آن بیش از این تسریع شود.
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه زنگ خطر خشکسالی در حوزه مارون و جراحی به صدا درآمده است اظهار کرد: تالاب‌ها و نخلستان‌های شادگان در معرض نابودی قرار دارند ما چیزی جز تأمین مقدار معین حق‌آبه کشاورزی خود نمی‌خواهیم تا از ثروت ملی و استانی که همان نخلستان‌ها است مراقبت کنیم.

اخبار استان اخبار