کشف پرونده 5 میلیارد ریالی توسط پلیس فتا خوزستان

دسته ها: اخبار

کشف پرونده 5 میلیارد ریالی توسط پلیس فتا خوزستان
رئیس پلیس فتا خوزستان از دستگيري 2 زن کلاهبردار خبر داد و گفت: متهمان از طريق شبكه هاي اجتماعي اقدام به کلاهبرداري ميلياردي از يک شهروند آباداني کرده بودند.

سرهنگ سعید شعبان در تشريح اين خبر گفت: يكي از شهروندان آباداني با مراجعه به پليس فتا گفت مدتي قبل با خانمي ناشناس كه خود را كارمند عالي رتبه يكي از ارگان‌هاي دولتي در تهران معرفي مي كرد در يكي از شبكه هاي اجتماعي ‌آشنا شدم که پس از مدت كوتاهي به بهانه فروش چند قطعه زمين زير قيمت بازار ،‌ مبلغ پنج ميليارد ريال به حساب اين خانم واريز نمودم كه پس از مدتي متوجه شدم مورد كلاهبرداري قرارگرفته ام.

وي افزود: با اعلام شکايت مالباخته ، رسيدگي به موضوع در دستور كار پليس فتا استان خوزستان قرار گرفت.

سرهنگ شعبان در ادامه گفت: با تلاش و پيگيري كارشناسان پليس فتا ، مشخصات دو نفر زن ساكن پاكدشت ورامين بدست آمد.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: پس از اخذ نيابت قضايي ، ماموران جهت دستگيري متهمان به پاكدشت اعزام و با شناسايي مخفيگاه متهمان در يک عمليات ضربتي که با هماهنگي قضايي صورت گرفت ، متهم و همدستش دستگير شدند.

سرهنگ شعبان افزود: متهمان در تحقيقات مقدماتي به بزه انتسابي اعتراف کردند.

رييس پليس فتا استان خوزستان با اشاره به معرفي متهم به دادسرا خاطر نشان كرد: همانطور که اينترنت و فضاي مجازي باعث سهولت در بسياري از امور شهروندان مي شود اما ممکن افرادی وجود داشته باشند که با سوءاستفاده از این فضا باعث ایجاد اختلال در زندگی دیگران شوند که پلیس فتا اجازه نخواهد داد تا افراد از این فضا به سود خود برای اهداف مجرمانه بهره ببرند.

اخبار