هویت قاتلان جسد یافت شده در پارک گمبوعه حمیدیه شناسائی شد

دسته ها: اخبار استان اخبار

هویت قاتلان جسد یافت شده در پارک گمبوعه حمیدیه شناسائی شد

دادستان حمیدیه گفت: هویت قاتلان جسد یافت شده در پارک گمبوعه این شهرستان شناسایی شد و به زودی قاتلین در چنگ قانون گرفتار خواهند شد.

علی بیرانوند روز چهارشنبه بیان کرد: روز گذشته گزارشی مبنی بر حادثه آتش سوزی یک دستگاه پژو پارس در پارک گمبوعه این شهرستان به دادستانی اعلام که بلا فاصله نیروهای آتش نشانی برای مهار آتش به محل اعزام شدند.

وی گفت: در هنگام خاموش کردن آتش امداد رسانان متوجه وجود یک جسد در صندوق عقب خودرو شدند که در حال سوختن بود.

بیرانوند در ادامه افزود: کار تجسس و تحقیق در این زمینه بلافاصله آغاز که مشخص شد خودرو مربوط به فردی است که جسدش در صندوق عقب خودرو یافت شده است.

دادستان حمیدیه اظهار کرد: پس از تکمیل تحقیقات معلوم شد مقتول در اهواز به قتل رسیده و جنازه وی توسط قاتلان به پارک گمبوعه منتقل و برای رد گم کردن ،مقتول را به همراه خودرو وی به آتش کشیده اند.

به گفته وی این فرد توسط چهار یا پنج نفر غیر خوزستانی در منزل شخصی خود در اهواز با انگیزه شخصی به قتل رسیده است.

دادستان حمیدیه در ادامه اضافه کرد: هویت قاتلان شناسائی شده و به زودی دستگیر می شوند.

بر اساس این گزارش در دی ماه امسال نیز دو نوجوان 12 و 13 ساله اهوازی در پارک گمبوعه با سلاح گرم به قتل رسیدند که در مدت زمان 24 ساعت قاتل دستگیر شد.

همچنین در 13 فروردین ماه سال 1394 حادثه دیگری در پارک گمبوعه شهرستان حمیدیه رخ داد که در این حادثه با حمله افراد ناشناس به یکی از ایستگاه‌های نوروزی موقت نیروی انتظامی در نزدیکی این پارک سه مامور نیروی انتظامی شهید شدند.

شهرستان حمیدیه در 25 کیلومتری غرب اهواز قرار گرفته است.

اخبار استان اخبار