یک سوم اشتغال سال گذشته کشور توسط کمیته امداد ایجاد شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: سال گذشته کمیته امداد امام راحل ۱۷۵ هزار و ۹۰۰ شغل ایجاد کرد که یک سوم اشتغال کشور بود.
به گزارش ایرنا، حجت الله عبدالملکی روز چهارشنبه در نشست انعقاد تفاهم‌نامه سازمان بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: با تفاهم‌نامه‌ای که با بسیج سازندگی در ۹ استان کشور منعقد شده پیش بینی می‌شود ۲۰۰ هزار شغل ایجاد شود.
وی با بیان اینکه اکنون ۴۰۰ هزار نفر به کارآفرینی در کشور می‌پردازند درحالیکه باید ۲ میلیون نفر کارآفرین داشته باشیم یادآور شد: تولید در سطح بین‌الملل برای کشور خلق قدرت و در سطح داخلی خلق رفاه می‌کند.
عبدالملکی با تاکید بر اینکه مهمترین انقلابی که کشور نیاز دارد انقلاب اقتصادی بر مبنای انقلاب اسلامی است اضافه کرد: مهمترین بعد انقلاب اقتصادی هم گسترش تولید در کشور است بنابراین هر آنچه مانع بر سر راه تولید وجود دارد را باید برداریم.

معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور افزود: انقلاب اسلامی بر سیاست  و فرهنگ کشور اثر گذاشت اما شاهد تحولی در حوزه اقتصادی کشور نبوده‌ایم.

وی گفت: آمریکایی‌ها و کشورهای استعمارگر نظام‌ اقتصادی ایران را بر مبنای خام فروشی گذاشتند و نظام بودجه‌ریزی، مالیاتی و اقتصادی کشور به شیوه‌ای است که با تولید همراستا نباشد.

در این نشست تفاهم نامه‌ای میان بسیج سازندگی سپاه و معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) امضا شد که شامل ۱۰ بند است و بر اساس آن این ۲ نهاد برای اشتغالزایی در استان کردستان تلاش می‌کنند. این تفاهم نامه در هشت استان دیگر هم امضا شده است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار