قطع همکاری دانشگاه آزاد با اساتید بازنشسته

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

شیوه نامه نحوه ادامه همکاری با اعضای هیات علمی تمام وقت و نیمه وقت بازنشسته موسسات آموزش عالی با دانشگاه آزاد ابلاغ شد.
به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به لزوم بهره مندی از سرمایه عظیم نیروی انسانی جوان متخصص و متعهد و همچنین درخواست بعضی از واحدهای دانشگاهی مبنی بر قطع همکاری با اعضای هیات علمی تمام وقت بازنشسته موسسات آموزش عالی و سایر ارگان ها و اعضای هیات علمی نیمه وقت دانشگاه شیوه نامه نحوه ادامه همکاری اساتید با این دانشگاه اعلام شد.
براین اساس قرار است کمیته با ترکیب دبیر هیات امنای استان، رئیس دبیرخانه هیات امنای استان، رئیس شورای تخصصی آموزشی استان، نماینده اداره کل دفتر حقوقی دانشگاه و رئیس واحد مربوط با حق رای تشکیل شود تا درخصوص ادامه همکاری اعضای هیات علمی بازنشسته و اعضای هیات علمی نیمه وقت تصمیم گیری کند.
۱- ادامه همکاری اعضای هیات علمی تمام وقت بازنشسته موسسات آموزش عالی و سایر ارگان‌ها و اعضای هیات علمی نیمه وقت با مرتبه های علمی مربی آموزشیار و مربی حداکثر تا تاریخ ۳۱ تیرماه ۹۶ (پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۶-۹۵) امکان پذیر است.
در رشته های خاص در صورت نیاز واحد، لازم است تقاضای واحد همراه با اطلاعات لازم به کمیته استانی ارسال و در صورت تایید، مستندات مربوط برای اخذ مجوز به اداره کل امور هیات علمی برای طرح در شورای مرکزی جذب و بورس ارسال شود.
تمام مجوزهای قبلی برای این گونه از اعضای هیات علمی حداکثر تا پایان نیمسال دوم سال تحصیلی جاری قابل استفاده است، بر این اساس تمامی مجوزهای صادر شده بعد از پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۶-۹۵ در خصوص ادامه همکاری این افراد، کان لم یکن تلقی می شود.
در صورت عدم نیاز واحد به تخصص اعضای هیات علمی تمام وقت بازنشسته یا نیمه وقت با مرتبه علمی استادیار، موضوع قطع همکاری ایشان توسط واحد براساس فرم پیوست به منظور طرح در کمیته استانی به استان مربوط اعلام تا اعضای کمیته مذکور در خصوص ادامه همکاری آنها تصمیم گیری کنند.
در صورت عدم نیاز به تخصص اعضای هیات علمی تمام وقت بازنشسته یا نیمه وقت با مرتبه‌های علمی دانشیار یا استاد، موضوع قطع همکاری ایشان توسط واحد براساس فرم پیوست به منظور طرح در کمیته استانی به استان مربوط اعلام تا پس از اظهارنظر اعضای کمیته، مراتب برای اتخاذ تصمیم نهایی به شورای مرکزی جذب و بورس سازمان مرکزی ارسال شود.
در صورتی که عضو هیات علمی تمام وقت بازنشسته یا نیمه وقت از جامعه هدف شاهد و ایثارگر طبق قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران با هر مرتبه علمی باشد، موضوع قطع همکاری این افراد توسط واحد براساس فرم پیوست برای طرح در کمیته، به استان مربوط اعلام تا پس از اعلام نظر کمیته، مراتب به منظور اتخاذ تصمیم نهایی به شورای مرکزی جذب و بورس سازمان مرکزی ارسال شود.
اعضای هیات علمی تمام وقت بازنشسته یا نیمه وقت، تبدیل وضعیت استخدامی به پیمانی، رسمی- آزمایشی یا رسمی- قطعی نخواهند شد و انعقاد قرارداد بورس اعم از رایگان یا غیر رایگان با آنها ممنوع است.
درخواست ماموریت و انتقال اعضای هیات علمی تمام وقت بازنشسته یا نیمه وقت ممنوع است.

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
اخبار دانشگاهی و استخدامی

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.