اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی دکتری از ساعت 20

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی دکتری از ساعت 20
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار فهرست اسامی تعداد 10 هزار و 193 پذیرفته‌شده نهایی آزمون ورودی دوره دکتری(PhD)‌ نیمه‌متمرکز سال 94 از ساعت 20 امشب خبر داد.

حسین توکلی گفت: فهرست اسامی 10 هزار و 193 پذیرفته شده نهایی آزمون ورودی دوره دکترای نیمه متمرکز سال 94 از ساعت 20 امشب چهارشنبه 28 مردادماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org‌قرار خواهد گرفت.

وی افزود: از تعداد 10 هزار و 193 پذیرفته‌شده نهایی 4414 نفر زن و 5779 نفر مرد هستند و کلیه داوطلبان که فهرست اسامی آنان به‌عنوان پذیرفته‌شدگان نهایی اعلام شده‌است ضرورت دارد برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در اطلاعیه‌ای که همراه فهرست اسامی آن‌ها روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد) ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی مراجعه نمایند و در صورت نبودن برنامه زمانی خاص، لازم است در یکی از روزهای شنبه 31 مرداد، یکشنبه و دوشنبه اول و دوم شهریورماه با توجه به شرایط و ضوابط اعلام‌شده برای ثبت‌نام به دانشگاه یا مؤسسه عالی ذی‌ربط مراجعه نمایند.

انتشار کارنامه نتایج آزمون از اول شهریور

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه اظهار کرد: با توجه به کنترل‌های متعدد و بررسی‌های انجام‌شده از صحت نتایج اطمینان حاصل شده‌است اما با این وجود داوطلبان می‌توانند پس از دریافت کارنامه نتایج آزمون که از روز یکشنبه اول شهریورماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود در صورتی که منحصرأ در مورد کدرشته‌های امتحانی معرفی‌شده سؤال دارند حداکثر تا روز پنج‌شنبه 30 مهرماه از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

توکلی تأکید کرد: داوطلبان توجه داشته باشند به کلیه مواردی که از طریق دیگر به غیر از شیوه مذکور صورت پذیرد یا پس از تاریخ 30 مهرماه باشد پاسخ داده نمی‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار