آزمون جذب نیروی انسانی در شرکت کار و تامین خوزستان

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

18 مرداد 1402 – اعلام زمان برگزاری آزمون استخدام شرکت کار و تامین در خوزستان
به اطلاع می رساند جزئیات و زمان برگزاری آزمون استخدام شرکت کار و تامین در خوزستان به منظور جذب راننده آمبولانس (باغملک – شادگان) اعلام شد.
زمان برگزاری آزمون: آزمون مجازی؛ شنبه 21 مرداد 1402
لینک آزمون، نام کاربری و کلمه عبور یک ساعت قبل از آزمون به شماره تلفن ثبت نام شده پیامک می گردد.


شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مدیریت درمان استان خوزستان و مدیریت درمان استان گلستان به صورت قرارداد موقت شرکتی، نیرو جذب نماید. از علاقمندان واجد شرایط دعوت می شود جهت اطلاع از شرایط ثبت نام به دفترجه مراجعه و مطالب آن را به صورت دقیق مطالعه نمایند.

۱-  اقدامات مورد نیاز قبل از ثبت نام اینترنتی :

الف– واریز مبلغ: ۰۰۰ /۳۰۰/۲ ریال (دویست و سی هزار تومان) از طریق درگاه اینترنتی

مبلغ ثبت نام بابت انجام مراحل ثبت نام ، اطلاع رسانی، تدارکات آزمون ، مصاحبه تخصصی داوطلبان و ….. دریافت می گردد .

۱-۱ – ثبت نام آزمون از روز پنجشنبه: ۱۴۰۲/۴/۱۵ساعت ۱۶:۰۰ عصرلغایت ساعت ۲۴:۰۰ روز پنجشنبه مورخه : ۱۴۰۲/۴/۲۲

۲-۱- تاریخ و چگونگی برگزاری آزمون مجازی متعاقبا اعلام می گردد .  

ب– تهیه عکس پرسنلی و آپلود عکس در سایت هنگام ثبت نام

ج– ثبت نام در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور

توجه: لطفا در هنگام ثبت نام، در انتخاب عنوان شغل مورد تقاضا، شهرستان، بومی بودن یا نبودن، سهمیه ­های قانونی تخصیص یافته در آزمون دقت لازم را مبذول فرمایید. 

زمان بندی ثبت نام و آزمون :

متعاقبا از طریق سایت شرکت کار و تامین اطلاع رسانی می گردد .

۲- کلیات:

۱- جذب نیرو صرفا بصورت قرارداد موقت شرکتی و بدون تعهد رابطه استخدامی می­باشد.

۲- وجه واریزی بابت ثبت نام تحت هیچ عنوان عودت داده نخواهد شد.

۳- در هر مرحله از آزمون یا پس از جذب، چنانچه خلاف اطلاعات اعلام شده محرز گردد، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد.

۴- کلیه متقاضیان از هر استان حق ثبت نام و شرکت در آزمون را دارند، لیکن پذیرش بر اساس ظرفیت هر شهرستان و با لحاظ کردن شرط بومی و اعمال سهمیه­های قانونی، بر اساس بالاترین نمره مکتسبه کتبی و مصاحبه صورت می­پذیرد.

تذکر۱: با عنایت به ماده ۲۴ بخشنامه شماره ۲۴۵۱۰ مورخه ۱۰/۰۵/۱۴۰۰ سازمان اداری و استخدامی کشور، داوطلب بومی شهرستانی، به داوطلبی اطلاق می­گردد که متولد یا ساکن با سابقه ۱۰ سال سکونت در همان شهرستان محل تقاضا باشد. نمره مکتسبه داوطلب بومی شهرستان در آزمون کتبی با ضریب ۴/۱ محاسبه و ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

تذکر بومی بودن افراد از طریق شرایط ذیل احراز می­گردد:

داوطلب بومی به داوطلبی اطلاق می­گردد که متولد یا ساکن با سابقه ده سال سکونت در همان شهرستان  مورد تقاضا باشد. 

الف– شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.

تبصره: با توجه به تغییرات تقسیمات کشوری در سال­های مختلف، در صورت اختلاف نظر یا ابهام در خصوص شهرستان محل تولد، ملاک عمل نظر اداره کل ثبت احوال استان خواهد بود.

ب– استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تائید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل)، در شهرستان مورد تقاضا خواهد بود.

تبصره: داشتن گواهی تحصیل در مقاطع ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تائید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه می­تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی بر تائید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا ملاک محاسبه قرارگیرد.

مبنای شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در اولین روز ثبت نام برای آزمون می­باشد.

۵- در مرحله اول آزمون کتبی به میزان حداکثر سه برابر ظرفیت و با توجه به ظرفیت هر شهرستان و شغل محل ، پذیرش اولیه انجام خواهدشد و سپس بر اساس نتایج نمره آزمون کتبی و مصاحبه، گزینش نهایی انجام خواهد شد. (لازم به توضیح است وزن آزمون کتبی ۵۰ درصد و وزن نمره مصاحبه۵۰ درصد می­باشد.)

۶- شغل­های مورد نیاز عبارتند از: منشی پزشک، دارویار، نگهبان، راننده آمبولانس، بهدار، دارودار

۷- سوالات آزمون شغل­های دارودار، دارویار، منشی پزشکی،  نگهبان و راننده آمبولانس از دروس عمومی و در سطح دیپلم خواهد بود. (منابع آزمون شناخت تامین اجتماعی، هوش و توانمندی­های عمومی، معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، اطلاعات عمومی، دانش‌اجتماعی‌و حقوق اساسی، زبان انگلیسی عمومی، ریاضی و آمار مقدماتی، فناوری اطلاعات (اکسل، پاورپوینت، ورد، اینترنت می­باشد).

تذکر: اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از پاسخگوئی به سوالات معارف اسلامی معاف بوده و در محاسبه نمره کل عمومی (که حیطه عمومی نامیده می شود)، این درس لحاظ نخواهد شد، ولی چنانچه داوطلب اقلیت دینی به سوالات معارف اسلامی پاسخ دهد، این درس با تاثیر مثبت در محاسبه نمره کل عمومی لحاظ خواهد شد. در واقع دو نمره کل عمومی، یک نمره کل با لحاظ نمره خام درس مذکور و یک نمره کل بدون لحاظ نمره خام درس مذکور، محاسبه و نمره کل بالاتر ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

۹- کلیه سوالات آزمون عمومی و تخصصی به صورت چهار گزینه­ای با ضریب ۱ (یک) می­باشد، ضمنا به ازای هر پاسخ اشتباه به سوال، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهدشد.

۳-  شرایط عمومی داوطلبان آزمون:

۱- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

۲- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۳- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۴- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت دائم برای مردان (دارندگان کارت معافیت پزشکی لازم است توسط طب­کار جهت شغل مربوطه مورد تائید قرارگیرند).

۵- داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر (فاقد معلولیت جسمی با تایید مراکز معتبر طب­کار)

۶- دارا بودن گواهی فراغت از تحصیل و توانایی­های لازم برای انجام وظایف و مسئولیت­های شغلی

۷- نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

۸- عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه­های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذی صلاح

۹- داوطلبان نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاه­های اجرایی و بازنشسته باشند.

۱۰- عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمان­ها، شرکت­های دولتی و سازمان­های وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است به هنگام انعقاد قرارداد و شروع به کار

۱۱- شرایط سنی داوطلبان:

برای کلیه مشاغل منشی پزشک، دارویار، نگهبان، راننده آمبولانس، بهدار، دارودار  حداقل ۲۰ و حداکثر ۳۵ سال سن 

تذکر۱: برای آقایان با توجه به مدت خدمت نظام وظیفه، به سن اضافه نخواهد شد.    

معافیت سنی سهمیه­ های آزمون به شرح زیر است:  

با توجه به جدیدالتاسیس بودن مراکز درمانی مربوطه و لزوم جذب حداکثری نیروهای مورد نیاز و همچنین تخصیص صرفا یک مجوز در اکثر عناوین شغلی مورد نظر، تخصیص سهمیه های قانونی ایثارگران و معلولان بهزیستی در این آزمون امکان پذیر نگردید، فلذا سهمیه های مربوطه در سر جمع مجوزهای آزمون استخدامی سراسری سال جاری لحاظ و ابلاغ خواهد شد.

تذکر۱: آندسته از فرزاندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی، آزادگان از کار افتاده کلی و فرزندان آنان که با کسب حد نصاب قبولی و امتیازات لازم در آزمون پذیرفته شوند می توانند با ارائه مداک مربوطه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرط معافیت حداکثر سن بهره مند گردند.

تذکر۲: با هدف حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به ازای تاهل یکسال و نیز داشتن هر فرزند به میزان یکسال و حداکثر تا سقف ۵ سال به سقف سن داوطلبان اضافه خواهدشد.

۱۲– موارد ذیل نیز به حداکثر سن داوطلبان اضافه خواهد شد:

مستفاد از قانون اصلاح حداکثر سن مصوب ۱۳۷۱ و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب ۱۴۰۰، موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط قبل از مرحله مصاحبه ، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:

– پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال؛

– داوطلبانی که در جبهه‌ها به طور داوطلبانه خدمت نموده‌اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه‌ها؛

– داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام‌وقت در وزارتخانه‌ها و موسسات و شرکت‌های دولتی، بانکها و شرکت‌های تحت پوشش آنها، شرکت‌های بیمه‌های دولتی، شهرداری‌ها و موسسات و شرکت‌‌های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکت‌های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می‌کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشته‌اند و نهاد های عمومی غیر دولتی و شرکت های وابسته، به میزان مدت خدمت غیررسمی آن‌ها؛

– به ازای تاهل به میزان یک (۱) سال و نیز داشتن هر فرزند به میزان یک (۱) سال و حداکثر تا سقف پنج (۵) سال (موضوع قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت)؛

تذکر۱: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دایم و پایان خدمت نظام وظیفه و محاسبه سن داوطلبان آخرین روز ثبت نام می­باشد.

تذکر۲: ملاک زمان فراغت از تحصیل تاریخ فارغ­التحصیلی مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه می­باشد.

۴ مراحل و نحوه اعلام نتیجه:

مراحل‌ تعین‌ حد نصــاب علمی‌ و معرفی‌ افراد جهت‌ ســایر مراحل‌ جذب و به‌کارگیری به‌ شــرح زیر صــورت می‌پذیرد:

الف) تعیین داوطلبان دارای حد نصاب علمی

معرفی‌ داوطلبان جهت‌ شـرکت‌ در مصـاحبه‌ و سـایر مراحل‌ جذب، منوط به‌ کسـب‌ حد نصـاب لازم در آزمون کتبی‌ بوده و بر اساس اولویت امتیاز مکتسبه‌، مطابق‌ قواعد زیر می‌باشد:

پس‌ از برگزاری آزمون، نمرات داوطلبان محاسـبه‌ و حد نصـاب امتحان بر اسـاس بالاترین‌ نمره مکتسـبه‌ در آن شـغل‌ محل‌ محاسـبه‌ و مبنای سـایر مراحل‌ انتخاب داوطلبان قرارمی­گیرد. مشـروط به‌ این‌ که‌ از حداقل‌ ٢۵ % نمره مکتسبه در همان شغل محل کمتر نباشد. (برای مثال چنانچه در یک شغل محل، نمره اولین فرد ۸۰ باشد، نمره آخرین فرد پذیرفته شده نبایستی از ۲۰ کمتر باشد، به عبارت دیگر نمرات کمتر از ۲۰ مورد پذیرش قرارنخواهندگرفت).

پس‌ از تعین‌ حد نصاب در آزمون مراحل‌ زیر انجام خواهدپذیرفت‌:

١. داوطلبان فاقد حـــد نصاب، از ادامه‌ مـــراحل‌ جذب، حذف خواهندشد.

  1. معرفی‌ داوطلبان تا حداکثر‌ ۳ برابر ظرفیت‌ برای سـایر مراحل‌ جذب، در صـورت کسـب‌ حد نصـاب و بر اسـاس نمره کل‌ آنان به‌ ترتیب‌ بیشترین‌ نمره در هر شغل محل، انجام خواهدشد.

تذکر: کسـب‌ حد نصـاب نمره علمی‌ لازم در آزمون، هیچ‌گونه‌ حقی‌ جهت‌ جذب و به‌ کارگیری ایجاد نمی­کند و معرفی‌ داوطلبان برای ســـایر مراحل‌ جذب، صــرفا از میان داوطلبانی‌ که‌ حد نصـــاب نمره لازم را در آزمون کتبی و مصاحبه کسب‌ نموده­اند و در ظرفیت حداکثر (۳) برابر ظرفیت قرارگرفته­اند صورت می‌پذیرد.

ب) معرفی لیست ۳ برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک از بین دارندگان حد نصاب آزمون علمی (کتبی)

انتخـاب داوطلبـان تا حداکثر ۳ برابر ظرفیـت‌ جهـت‌ بررســـی‌ مـدارک از بین‌ داوطلبـانی‌ کـه‌ حـد نصـــاب لازم را در آزمون کتبی در هر شغل محل ، کســـب‌ نموده­اند و به‌ ترتیب‌ نمرات صـورت می‌پذیرد.

ج) اعلام لیست ۳ برابر ظرفیت جهت انجام مصاحبه از بین دارندگان حد نصاب آزمون علمی (کتبی)

انتخاب داوطلبان ۳ برابر ظرفیت‌ در هر شــغل‌ محل‌، جهت‌ انجام مصـاحبه‌ صـرفا از بین‌ دارندگان حد نصـاب مرحله‌ قبل‌ که‌ مدارک آنان مورد تأیید است، با لحاظ نمودن سهمیه­های آزمون‌، در هر شغل‌ محل‌ صورت می‌پذیرد.

د) معرفی به گزینش (دو برابر ظرفیت):

پس‌ از برگزاری مصـاحبه‌، معرفی‌ داوطلبان به‌ گزینش‌ بر اسـاس مجموع نمره کل‌ نهایی‌ آنان با وزن ۵۰ درصد برای آزمون کتبی‌ و ۵۰ درصد برای مصاحبه‌ و به‌ تعداد دو‌ برابر ظرفیت‌ پذیرش صورت خواهد پذیرفت و نفرات اصلی توسط گزینش اعلام خواهند شد .  

۵ تذکرات مهم:

الف- جذب و به‌کارگیری افراد، به‌ صـورت قرارداد موقت‌ شـرکتی‌ و بدون تعهد رابطه‌ استخدامی‌ می‌باشد.

ب- داوطلبان صرفا در صورتی‌ می‌توانند در آزمون ثبت‌نام نمایند که‌ مدرک تحصیلی‌، مقطع‌ و رشته‌ تحصیلی‌ آنان مطابق‌ با عناوین‌ مدرک تحصـیلی،‌ مقطع‌ و رشـته‌ مندرج در شـرایط‌ احراز مشـاغل‌ قید شـده در این دفترچه بوده و همچنین‌ عنوان مدرک تحصیلی‌ ثبت‌نامی‌ مقطع‌ و رشته‌ در متن‌ گواهینامه‌ موقت‌ تحصیلی عینا درج گردیده باشد.

ج- دارندگان مدارک تحصیلی‌ پایین‌تر از مقاطع‌ تحصیلی‌ اعلام شده در شرایط‌ احراز مشاغل‌ مذکور دراین دفترچه و همچنین‌ مدارک تحصیلی‌ معادل و افتخاری، حق‌ شرکت‌ در آزمون را ندارند.

د- افراد دارای مدارک بالاتر از مقاطع‌ تحصــیلی‌ اعلام شــده، برای شــرکت‌ در آزمون می‌بایســت‌ مدرک مقطع‌ تحصـیلی‌ ذکر شـده در این دفترچه‌ را داشـته‌ باشـند. بدیهی‌ اسـت‌ انعقاد قرارداد انجام کار معین‌ با پذیرفته‌شـدگان بر اساس مقاطع‌ تحصیلی‌ مندرج در این دفترچه صورت می­پذیرد.

ه- داوطلبان پذیرفته­شده می‌بایست‌ ســـلامت‌ جسمـــانی‌ و روانـــی‌ و توانایی‌ برای انجام کاری که‌ به‌کارگیری می‌شوند را داشته‌ باشند.

و- مسـئولیت‌ ناشی‌ از عدم­رعایت‌ دقیق‌ ضوابط‌ و شرایط‌ اعلام شده در مفاد آگهی‌ و یا ارائه‌ مدارک به‌ صورت ناقص‌ در زمان بررسـی‌ مدارک، مصـاحبه‌ و گزینش‌ بر عهده داوطلب‌ خواهد بود و چنانچه‌ در هر مرحله‌ از جذب، محرز شـود داوطلب‌ اطلاعات خلاف واقع‌ اظهار نموده و یا فاقد شـرایط‌ مندرج در این دفترچه ‌باشـد و یا در صـورت بروز هرگونه‌ اشــتباه در فرآیند آزمون که‌ منجر به‌ ورود داوطلب‌ به‌ مرحله‌ بعدی شــده باشــد، از انجام مراحل‌ بعدی محروم گردیده و در صورت انعقاد قرارداد انجام کار معین‌، قرارداد مذکور لغو و بلااثر بوده و داوطلب حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب می­نماید.

ز- با هدف حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به ازای تاهل ۲ %  و نیز داشتن هر فرزند به میزان ۲ %  و حداکثر تا سقف ۱۰ % به نمره کتبی اینگونه داوطلبان اضافه خواهدشد.

۶-  جدول عناوین شغلی:

جدول فهرست عناوین شغلی و مدارک تحصیلی مورد نیاز – آزمون منطقه ای خوزستان
عنوان شغلی مدرک و رشته تحصیلی مورد نیاز نوع آزمون
دارودار دیپلم (گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه در یکی از شاخه­های “نظری مشتمل بر رشته­های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم و معارف اسلامی، ادبیات علوم انسانی”، “فنی و حرفه­ای” و “کار و دانش”) عمومی
کمک پرستار (بهدار) دیپلم بهیاری دیپلم: ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، فنی و حرفه­ای، کار و دانش، علوم و معارف اسلامیبرای دیپلمه­های غیر بهیاری، داشتن گواهینامه کمک پرستاری یک ساله(مورد تائید معاونت پرستاری وزارت بهداشت) هنگام ثبت نام الزامی است. عمومی
دارویار الف– کاردانی خدمات سلامت دارویاری ب– دیپلم (گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه در یکی از شاخه­های “نظری مشتمل بر رشته­های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم و معارف اسلامی، ادبیات علوم انسانی”، “فنی و حرفه­ای” و “کار و دانش”)مشروط به دارا بودن گواهینامه دوره آموزشی تکنسین دارویی در هنگام ثبت نام عمومی
راننده آمبولانس دیپلم (گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه در یکی از شاخه­های “نظری مشتمل بر رشته­های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم و معارف اسلامی، ادبیات علوم انسانی”، “فنی و حرفه­ای” و “کار و دانش”) *دارا بودن گواهینامه رانندگی با آمبولانس و یا گواهینامه پایه ۳ که پنج سال از تاریخ آن گذشته باشد هنگام ثبت نام ضروری است . عمومی
نگهبان دیپلم (گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه در یکی از شاخه­های “نظری مشتمل بر رشته­های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم و معارف اسلامی، ادبیات علوم انسانی”، “فنی و حرفه­ای” و “کار و دانش”) عمومی
منشی پزشکی/ بخش الف – کاردانی یا کارشناسی در یکی از رشته­های: آمار، حقوق ب – کارشناسی حقوق اداری، کارشناسی مدیریت بیمه (کلیه گرایش ها)، کارشناسی مدیریت رفاه اجتماعی، کارشناسی مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت امور فرهنگی، مدیریت اطلاعات و ارتباطات، معارف اسلامی و مدیریت عمومی

نکات مهم:

۱– کلیه سوالات آزمون عمومی و تخصصی به صورت چهار گزینه­ای با ضریب۱ (یک) می­باشد، ضمنا به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهدشد.

۲– پذیرفته­شدگان نهایی آزمون، امکان جابجایی و انتقال به سایر شهرها و یا عناوین شغلی دیگر را ندارند .

۳– در صورت مساوی بودن مجموع نمرات مکتسبه داوطلبان در آزمون کتبی و مصاحبه در هر شغل محل، اولویت با داوطلبانی است که نمره کتبی بالاتری دارند.

۷ – محل های مورد نیاز مدیریت درمان خوزستان

الف- مرکز درمانی باغملک

نام محل عنوان شغل سهمیه آزاد
زن مرد هر دو
  مرکز درمانی باغملک منشی پزشک     ۱
دارویار     ۱
نگهبان   ۱  
راننده آمبولانس   ۱  

 ب  بخش آی سی یو بیمارستان شوشتر  

نام محل عنوان شغل سهمیه آزاد
زن مرد هر دو
بخش آی سی یو بیمارستان شوشتر  بهدار     ۳

 ج  درمانگاه عمومی و شبانه روزی شادگان   

نام محل عنوان شغل سهمیه آزاد
زن مرد هر دو
  درمانگاه عمومی و شبانه روزی شادگان   راننده آمبولانس   ۲  
دارویار     ۱
دارودار     ۱

  جمع کل پذیرش نیروهای غیر کارشناسی : ۱۱ نفر

۸-  جدول عناوین شغلی:

جدول فهرست عناوین شغلی و مدارک تحصیلی مورد نیاز – آزمون منطقه ای خوزستان، بیمارستان بهبهان
عنوان شغلی مدرک و رشته تحصیلی مورد نیاز نوع آزمون
کمک پرستار (بهدار) دیپلم بهیاری دیپلم: ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، فنی و حرفه­ای، کار و دانش، علوم و معارف اسلامیبرای دیپلمه­های غیر بهیاری، داشتن گواهینامه کمک پرستاری یک ساله(مورد تائید معاونت پرستاری وزارت بهداشت) هنگام ثبت نام الزامی است. عمومی

۹ – محل های مورد نیاز مدیریت درمان خوزستان

بیمارستان بهبان

نام محل عنوان شغل سهمیه آزاد
زن مرد هر دو
بیمارستان بهبان بهدار     ۳

 جمع کل پذیرش نیروهای غیر کارشناسی : ۳ نفر

۱۰ –  جدول عناوین شغلی:

جدول فهرست عناوین شغلی و مدارک تحصیلی مورد نیاز
عنوان شغلی مدرک و رشته تحصیلی مورد نیاز نوع آزمون
خدمتگذار، آشپز ( سابقه کار مفید در شغل آشپزی الزامی است ) دیپلم ( گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه در یکی از شاخه های ” نظری مشتمل بر رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم و معارف اسلامی، ادبیات علوم انسانی”، ” فنی و حرفه ای ” و ” کار و دانش ” ) آزمون مجازی(سوالات عمومی)

 ۱۱ – محل های مورد نیاز:

ردیف شغل استان توضیحات شغل تعداد پذیرش
۱ نیروی آشپزخانه  ( ۵ نفر ) مدیریت درمان استان خوزستان ( واحد تغذیه بیمارستان بهبهان ) آشپز ۱ نفر مرد
کمک آشپز ۲ نفر مرد
کارگر ظرفشویی ۱ نفر مرد
متصدی توزیع غذا ۱ نفر زن
۲ خدمتگزار  ( ۳ نفر ) مدیریت درمان استان گلستان مراکز درمانی شهر گرگان ۲ نفر مرد
درمانگاه بندر ترکمن ۱ نفر مرد

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.