آغاز اجرای طرح دستیار آموزشی در دانشگاه آزاد دزفول

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دزفول از اجرای اولین دوره جذب دستیار آموزشی در این دانشگاه خبر داد.

دکتر محمدمهدی صافی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز ثبت‌نام در فراخوان اولین دوره جذب دستیار آموزشی دانشگاه آزاد، اظهار کرد: اولین دوره جذب دستیار آموزشی، ویژه دانشجویان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود. بر این اساس، دانشجویان دکتری که توانمندی خاصی در تدریس دارند می‌توانند به عنوان دانشجویان سرآمد این طرح مطرح شوند و از ظرفیت آن‌ها برای تدریس در دانشگاه استفاده خواهد شد.

وی افزود: در این طرح از ظرفیت دانشجویان دکتری تخصصی برای تبادل تجربیات علمی با دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و کارشناسی استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: فراخوان سراسری جذب دستیار آموزشی ویژه دانشجویان دوره دکتری در تمامی رشته‌های دانشگاه آزاد آغاز شد و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۷ تیرماه با مراجعه به نشانی http://bpj.iau.ir اقدام به ثبت‌نام کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دزفول گفت: از اهداف این طرح می‌توان به تربیت اساتید آینده، طراحی و اجرای نظام نخبه‌پرور و جذب استعدادهای درخشان، ارتقای جریان علمی و ایجاد یکپارچگی و هم‌افزایی در دانشگاه و ارتقای مهارت‌های تدریس در دانشجویان با هدف ارتقای کیفیت آموزشی اشاره کرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار