آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت رشته‌های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها از فردا

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از فردا سه شنبه سوم بهمن از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می شود.

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، پذیرش در این مرحله برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته محل‌هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ تکمیل نشده است بر اساس سوابق تحصیلی
(معدل دیپلم) برای نوبت بهمن ماه صورت می‌پذیرد و ثبت‌نام و انتخاب رشته از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش از فردا آغاز می شود و تا روز یکشنبه ۸ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته حاوی شرایط و ضوابط پذیرش دوره مذکور از روز دوشنبه ۲ بهمن ماه سال جاری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

متقاضیان کد رشته‌ محل‌های پذیرش با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.iau.ir مراجعه نمایند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار