آغاز ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از روز چهارشنبه ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۱ فعال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، سید فردین تقی‌زاده درباره زمان بازگشایی سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از روز چهارشنبه ۱۸ خردادماه تا ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۱ فعال و آماده ثبت درخواست دانشجویان شاهد و ایثارگر واجد شرایط مقطع کارشناسی ورودی سال ۱۴۰۰ و ماقبل متقاضی انتقال و میهمانی است.

وی با بیان اینکه این اداره کل از پذیرش درخواست‌های خارج از سامانه معذور است؛ اظهار داشت: دانشجویانی که در سال گذشته حکم میهمانی و یا حکم مشروط داشته‌اند چنانچه شرط لازم را اخذ و حکم آنان به اتمام رسیده باشد لازم است در سامانه ثبت‌نام و حتماً شرایط و وضعیت تحصیلی خود را درج کنند در غیر این صورت مجاز به ثبت‌نام مجدد نخواهند بود.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر افزود: همچنین دانشجویان دارای حکم میهمانی دائم در سنوات گذشته و دانشجویان دارای پذیرش با سوابق تحصیلی مجاز به ثبت درخواست در سامانه نیستند.

وی درباره ترتیب اولویت در رسیدگی به تقاضای دانشجویان گفت: تقاضای دانشجویان به ترتیب اولویت ۱- فرزند اناث شهید، ۲- فرزند ذکور شهید، ۳- جانباز ۵۰ درصد و بالاتر و آزاده، ۴- همسر شهید، ۵- جانباز ۲۵ درصد الی ۴۹ درصد، ۶- همسر جانباز ۵۰ درصد و بالاتر و آزاده، ۷- فرزند اناث جانباز ۵۰ درصد و بالاتر و آزاده، ۸- فرزند ذکور جانباز ۵۰ درصد و بالاتر و آزاده، ۹- همسر جانباز ۲۵ درصد تا ۴۹ درصد، ۱۰- فرزند اناث جانباز ۲۵ درصد تا ۴۹ درصد، ۱۱- فرزند ذکور جانباز ۲۵ درصد تا ۴۹ درصد، مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

تقی‌زاده ادامه داد: دانشجویان متقاضی انتقال و یا میهمانی می‌توانند با مراجعه به سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان نسبت به ثبت درخواست اقدام و کد رهگیری دریافت و نتیجه بررسی را در زمان مقرر از طریق همان سایت با درج کد رهگیری مشاهده کنند.

مدیرکل دانشجویان شاهد و ایثارگر خاطرنشان کرد: پس از اتمام زمان ثبت‌نام دانشجویان، ادارات کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر ملزم هستند تا تاریخ ۳۱ تیر ماه با ورود به سامانه سجاد و با توجه به مدارک دانشجو (ایثارگری، وضعیت تحصیلی) اقدامات لازم را بعمل آورند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار