ثبت نام آزمون استخدام بخش خصوصی

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

ثبت نام آزمون استخدام بخش خصوصی

10 مهر 97 – تمدید مهلت ثبت نام

به اطلاع هموطنان عزیز می رساند با توجه به درخواست های مکرر علاقه‌مندان به شرکت در دومین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی و به ویژه افزایش چشمگیر تعداد شرکت ها و موسسات متقاضی نیروی انسانی از زمان آغاز ثبت نام که سبب افزایش تعداد آنها از ۱۱۰۰ به بیش از ۱۳۰۰ شرکت و موسسه صنعتی، تجاری و فناور شده است، مهلت ثبت نام در آزمون تا پایان وقت روز جمعه بیستم مهر ۱۳۹۷ تمدید شد.

با توجه به اینکه فرصت ثبت نام پس از این تاریخ به هیچ وجه تمدید نخواهد شد، شایسته است علاقه‌مندان به شرکت در دومین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی هر چه سریعتر نسبت به تکمیل ثبت نام قطعی خود اقدام نمایند.

بدیهی است با افزایش شرکت‌های متقاضی نیروی انسانی از میان پذیرفته‌شدگان این آزمون، ظرفیت پذیرش داوطلبان نیز افزایش قابل توجهی یافته است.


دبیر شورای سیاست گذاری دومین دوره آزمون استخدام فراگیر بخش خصوصی از انتشار دفترچه راهنمای این آزمون خبر داد و گفت: ثبت نام متقاضیان از امروز ۱۰ شهریور آغاز شد.
متقاضیان ثبت نام می‌توانند بدون محدودیت سطح مدرک و رشته تحصیلی از میان 8 دسته و 222 عنوان شغلی، عناوین شغلی مورد نظر خود را انتخاب نمایند.
قمری در مورد مراحل آزمون استخدام بخش خصوصی تصریح کرد: این آزمون در دو مرحله برگزار خواهد شد و پس از ثبت‌نام که هم اکنون آغاز شده، مرحله نخست آزمون به صورت اینترنتی در هفته آخر آبان‌ امسال برگزار می‌شود و پس از اعلام نتایج آزمون اینترنتی و سطح بندی اولیه داوطلبان، مرحله دوم به صورت حضوری در آذر امسال و در نقاط مختلف کشور برای مصاحبه و سنجش مهارت داوطلبان برگزار خواهد شد.

جهت مشاهده دفترچه راهنمای آزمون اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.