آیفون 8 دارای نمایشگر اولد خمیده و USB نوع C خواهد بود

دسته ها: اخبار فناوری اخبار

آیفون 8 دارای نمایشگر اولد خمیده و USB نوع C خواهد بود

به نظر می رسد که شایعات مربوط به آیفون بعدی اپل تمامی ندارند و هر روز خبری تازه در خصوص ویژگی‌های آیفون 8 این شرکت در فضای مجازی منتشر می شود. یکی از آخرین شایعات مطرح شده که این بار در وال استریت ژورنال منتشر شده، نشان می دهد که آیفون 8 اپل احتمالاً دارای نمایشگر اولد خمیده خواهد بود و یک پورت USB تایپ C نیز در آن وجود خواهد داشت.

به گزاش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، پیش تر این خبر و شایعه توسط تحلیلگر KGI Securities به نام Ming Chi-Kuo مطرح شده بود که آیفون های بعدی اپل در سه مدل به بازار عرضه خواهند شد. دو نسخه “اس” برای آیفون های 7 و 7 پلاس که آن ها از نمایشگر ال سی دی بهره خواهند برد و مدل دیگر نسخه ای خاص به مناسبت دهمین سالگرد آیفون است که آیفون 8 نام خواهد داشت. اکنون گزارش جدید منتشر شده در وال استریت ژورنال نیز این گفته ها را تایید کرده است.

منبعی که در وال استریت ژورنال در خصوص آیفون های بعدی گزارش داده ناشناس است، اما احتمال این که مطالب آن درست باشد کم نیست. در این گزارش هم چنین اشاره شده که اپل دکمه هوم قدیمی را از روی گوشی آیفون 8 حذف خواهد کرد و به جای آن، بخش پایینی دستگاه جایگاه تاچ کاربر خواهد بود. هم چنین اعلام شده که اتصال لایتنینگ در این محصول جای خود را به پورت USB-C خواهد داد.

لازم به ذکر است که در طول هفته های اخیر، بحث پیرامون ویژگی های هریک از این مدل ها زیاد بوده است. برای مثال اخیراً بلاگ ژاپنی موسوم به Mac Otakara اعلام کرده که گوشی مجهز به نمایشگر اولد از قاب شیشه های بهره مند خواهد بود و شارژ آن به صورت بی سیم خواهد بود. اما گزارش دیگری مدعی شده که تمامی آیفون های سال 2017 از طراحی تمام شیشه و برخوردار خواهند بود و به قابلیت شارژ بی سیم نیز مجهز خواهند بود.

اخبار فناوری اخبار