آیین نامه جذب نیروی انسانی در هلال احمر تا شهریورماه نهایی می شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر کشور گفت: آیین نامه جذب و استخدام نیروی انسانی جمعیت هلال احمر تا شهریورماه سال جاری نهایی و ابلاغ می شود.معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر کشور گفت: آیین نامه جذب و استخدام نیروی انسانی جمعیت هلال احمر تا شهریورماه سال جاری نهایی و ابلاغ می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، نامدار عبداللهیان در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام اظهار کرد: متاسفانه بحث جذب نیروی انسانی در جمعیت هلال احمر که یک جمعیت بزرگ و عظیم می‌باشد، زیاد توجه نشده است.
وی یادآور شد: آیین نامه جذب و استخدام نیروی انسانی جمعیت هلال احمر تا شهریورماه سال جاری نهایی و ابلاغ می‌شود و در این راستا توجه به معیشت نیروها و نوع نگاه به داوطلبان جدید خواهد بود.
عبداللهیان با اشاره به اینکه امروز تیم مدیریت جدید به شدت به دنبال ساماندهی این نیروها بخصوص امدادگران و نجاتگران است، ابراز کرد: این نیروها ۲۴۰ ساعت کار حاکمیتی در جاده انجام می‌دهند اما از حداقل معیشت محروم بوده که باید ارتقا معیشت آنان مورد توجه قرار گیرد.
معاون جمعیت هلال احمر با بیان اینکه جمعیت هلال احمر دارای جایگاه بین المللی ویژه‌ای ایست که این بر اهمیت جمعیت و فعالیت‌های آن می‌افزاید، افزود: نخستین گروهی که به نیابت از دولت در حوادث حضور پیدا می‌کند، امدادگران جمعیت هلال احمر هستند که این نشان از اهمیت و جایگاه این سازمان است.
وی با تقدیر از زحمات مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان، از مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان خواست تا امورات مربوطه را براساس بیانیه گام دوم انقلاب و استفاده حداکثری از قشر جوان پیش ببرد.
در این مراسم غلامرضا علیمحمدی به عنوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام معرفی و از تلاش‌های علی اصغر علی اکبری مدیرعامل قبلی تجلیل شد.

 

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار