اتوبوس‌های فاقد کولر به سیستم خنک کننده مجهز می‌شوند

دسته ها: اخبار

با برنامه ریزی صورت گرفته اتوبوس های فاقد کولر مجهز به سیستم سرمایشی خواهند شد.

محمد رستم منش مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز  در خصوص فرایند بدون کولر بودن اتوبوس‌هاي درون شهري اهواز گفت ، در سال‌های دور در کشور اتوبوسهای بدون کولر تولید می شده ، و چاره ای جز خرید و استفاده از این اتوبوسها وجود نداشت ، لذا در حال حاضر که استفاده از اتوبوس کولردار در تمام نقاط کشور یک امر بدیهی است ، کولردار نمودن این اتوبوس ها را در دستور کار خود قرار دادیم.

رستم منش تصریح كرد: نصب کولر در اتوبوسی که از اول کولر نداشته کار بسیار سخت و پر هزینه ای است که این کار با خلاقیت همکاران در تعمیرگاه مرکزی سازمان و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به سرانجام رسید.

اتوبوس‌های فاقد کولر به سیستم خنک کننده مجهز می‌شوند اتوبوس‌های فاقد کولر به سیستم خنک کننده مجهز می‌شوند اتوبوس‌های فاقد کولر به سیستم خنک کننده مجهز می‌شوند
 وی با اشاره به کانال کشی علمی و موکت کاری سقف سالن جهت زیبایی و جلوگیری از هدر رفتن هوای مطلوب در اتوبوس را از ویژگیهای کار نصب کولر در اهواز عنوان کرد و گفت: هزینه انجام شده نسبت به مقایسه ساخت و نصب در استانهای دیگر به نصف کاهش یافته است.     

وی افزود : حق طبیعی مردم شریف و نجیب اهواز  است که از اتوبوس های با کیفیت بالا استفاده نمایند از این رو برنامه ریزی خوبی صورت گرفته تا انشالله تمام اتوبوس های فاقد کولر مجهز به سیستم سرمایشی شوند .

رستم منش با بیان این که ، حدود 40درصد اتوبوس های درون شهری اهواز فاقد کولر است گفت ،با توجه به شرایط اقلیمی ، آب و هوای استان خوزستان ، انتظار می رود دولت ترتیبی اتخاذ نمایندتا کمک های بیشتری نصیب کلانشهر اهواز گردد.

اخبار