اختصاص وام به دانشجویان علوم پزشکی برای شرکت در راهپیمایی اربعین

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از اختصاص ۳۰ میلیون ریال وام عتبات به دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برای شرکت در راهپیمایی اربعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، دکتر حمید رئیسی در مراسم تقدیر از خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: ثبت‌نام جهت دریافت این وام از طریق ستاد اربعین وزارت بهداشت انجام خواهد شد.

معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت افزود: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت وظیفه ذاتی خود را ارایه مجموعه تسهیلاتی می‌داند که ارتقای رفاه حال دانشجویان را به دنبال دارد.

وی گفت: با توجه به نزدیک شدن به راهپیمایی اربعین و اهمیت حضور دانشجویان در این سفر معنوی و همچنین علاقه و شوری که دانشجویان برای حضور در این سفر پربار از خود نشان می‌دهند بر اساس مصوبه هیأت امنا، وام اربعین به هر دانشجو به مبلغ ۳۰ میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

رئیسی افزود: البته روند چگونگی پرداخت این مبلغ به دانشجویان علوم پزشکی از سوی ستاد اربعین مستقر در وزارت بهداشت تعیین خواهد شد و صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت بر اساس دستورالعمل خاص خود اقدام خواهد کرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار