اختلاف نظر درباره نحوه تعیین تکلیف استخدام معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اختلاف نظر درباره نحوه تعیین تکلیف استخدام معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از اختلاف نظر درباره نحوه تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در بررسی طرحی با این محوریت خبر داد.
علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح جلسه امروز (سه‌شنبه 2 خردادماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بررسی لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش‌وجوانان در دستورکار کمیسیون بود، اظهار کرد: با توجه به اینکه دولت اعلام کرده لایحه جدیدی را در این زمینه به مجلس ارائه خواهد کرد، بررسی لایحه کنونی انجام نشد.
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بررسی طرح الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی با حضور نماینده دولت و اعضای کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: دولت با طرح مذکور مخالف است و احتمال افت کیفیت آموزش را یکی از دلایل مخالفت خود اعلام می‌کند در حالی که اعضای کمیسیون نسبت به این موضوع نقد دارند.
عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بررسی طرح الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در جلسه امروز به جمع بندی نهایی نرسید و مقرر شد در آینده نیز بررسی شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار