ارائه تسهیلات کم بهره به کارفرمایان با استخدام مددجویان کمیته امداد

دسته ها: اخبار استان اخبار

رییس کمیته امداد بخش شاوور شهرستان شوش گفت: کارفرمایانی که مددجویان کمیته امداد را بکارگیری نمایند، از تسهیلات با کارمزد ۴ درصد ارائه می‌شود.

سید هاشم فاضلی رییس کمیته امداد بخش شاوور شهرستان شوش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کارفرمایان و صاحبان مشاغل بخش شاوور که دارای مجوز فعالیت هستند، در صورتیکه مددجویان تحت حمایت این نهاد با قید بیمه و ارائه تضمین ۳ ساله استخدام نمایند، از تسهیلات با کارمزد ۴ درصد و باز پرداخت ۵ ساله بهره‌مند خواهند شد.

او افزود: این تسهیلات از طریق بانک‌های شهرستان و با معرفی کمیته امداد امام خمینی (ره) شاوور پرداخت می‌شود و هر کارفرمای صاحب کارگاه فعال تولیدی و یا بنگاه توزیعی که ۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد را به‌کارگیری کند، می‌تواند تا سقف ۲.۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه را دریافت کند.

فاضلی تصریح کرد: کارفرمایانی که می‌خواهند در بکارگیری مددجویان همکاری نمایند، می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیش‌تر به واحد اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) شاوور مراجعه کرده و یا با شماره ۰۹۱۶۹۴۱۷۹۱۸ تماس حاصل فرمایید.

به گفته ناجی عبیاوی ﻣﻌﺎﻭﻥ ﺍﺷﺘﻐﺎﻝ ﻭ ﺧﻮﺩﮐﻔﺎﯾﯽ ﮐﻤﯿﺘﻪ ﺍﻣﺪﺍﺩ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ، در ۷ ماهه امسال، ۲ هزار و ۱۶۷ طرح اشتغال با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان برای مددجویان کمیته امداد استان ایجاد شده است.

اخبار استان اخبار