ارائه چهار رشته جدید در دانشگاه صنعتی بهبهان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان از اضافه شدن چهار رشته جدید در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خبر داد.

دکتر مجید مرادی‌زیرکوهی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اضافه شدن چهار رشته جدید در این دانشگاه، اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های جدید مدیریت دانشگاه مبنی بر توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی و کارشناسی مورد نیاز و تقاضا با پیگیری‌های صورت گرفته موفق به افزودن چهار رشته جدید شدیم.

وی ادامه داد: با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری مجوز رشته‌های جدید برای پذیرش دانشجو در مهرماه ۱۴۰۱ صادر شده است و از مهرماه در این رشته‌ها پذیرش خواهیم داشت البته پیش از این نیز مجوز ایجاد سه رشته جدید دیگر در مقطع کارشناسی ارشد اخذ شده بود.

معاون آموزشی وتحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با اشاره به رشته‌های جدید افزوده شد، عنوان کرد: مهندسی شیمی در مقطع کارشناسی، میکروبیولوژی در مقطع کارشناسی، زیست فناوری گرایش میکروبی (بیوتکنولوژی) در مقطع ارشد و مهندسی مدیریت و کنترل بیایان در مقطع ارشد چهار رشته گرایشی هستند که از مهرماه ۱۴۰۱ پذیرای دانشجویان خواهد بود.

مرادی‌زیرکوهی در پایان گفت: پیش از این نیز مجوز اخذ سه رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد شامل مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی، مهندسی انرژی گرایش سیستم‌های انرژی و رشته زیست شناسی گرایش فیزیولوژی گیاهی اخذ شده بود. جمعا امسال هفت رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به رشته‌های موجود افزوده شدند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار