ارتقاء سطح علمی مربیان مؤسسات کارآموزی در خوزستان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ارتقاء سطح علمی مربیان مؤسسات کارآموزی در خوزستان

معاون آموزش اداره کل فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: تدریس بیش از ۴۹ هزار نفر ساعت آموزش تخصصی، عمومی و فنون به‌منظور ارتقاء سطح علمی مربیان مؤسسات کارآموزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهرام ملایی هزاروندی، معاون آموزش اداره کل فنی و حرفه‌ای خوزستان بیان داشت: آموزش تخصصی، عمومی و فنون نوین تدریس آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای به میزان 49 هزار و 868 نفر ساعت در سال گذشته اجرا شد.

وی با اشاره به هدف برگزاری این دوره افزود: این دوره‌ها به‌منظور ارتقاء سطح علمی مربیان مؤسسات کارآموزی آزاد شهرستان‌ها و با حضور مربیان بخش خصوصی در سطح استان و آشنایی و به‌کارگیری تکنولوژی روز دنیا و انتقال آن به کارآموزان برگزار شد.

ملایی هزاروندی عنوان کرد: آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای به‌عنوان بازوان پرتوان نظام مهارتی نقش مهمی در ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در جامعه بر عهده‌دارند.

معاون آموزش اداره کل فنی و حرفه‌ای خوزستان افزود: برگزاری این آموزش‌ها در ارتقاء توانمندی مربیان شاغل و فرایندهای یادگیری کارآموزان تأثیر بسزایی دارد و مربیان در پایان این دوره‌ها پس از کسب نمره قبولی موفق به دریافت گواهینامه پایان دوره شدند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار