استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران

7 اسفند 1402 – دریافت کارت آزمون استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران
بدینوسیله به اطلاع می رساند لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران فعال گردید.
زمان برگزاری آزمون: صبح روز پنجشنبه 10 اسفندماه 1402
شروع فرآیند آزمون: 8:30 صبح

دریافت کارت آزمون


26 بهمن 1402 – تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام بانک مهر ایران
کارجویان گرامی به اطلاع می رساند مهلت ثبت نام در آزمون استخدام بانک مهر تا ساعت 24 روز شنبه 28 بهمن ماه، تمدید شد.


بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بمنظور تأمین نیروی مورد نیاز و خدمت‌رسانی شایسته به مشتریان، برای تصدی عنوان‌های شغلی بانکدار، متصدی امور اداری و متصدی امور ITاز داوطلبان زن و مرد متعهد و علاقمند به ترویج سنت پسندیده قرض‌الحسنه به تعداد محدود و با قرارداد کار موقت دعوت به همکاری می‌نماید.

داوطلبان محترم واجد شرایط ذیل می‌توانند بمنظور ثبت‌نام اینترنتی و شرکت در آزمون ارزیابی علمی، به سایت این بانک به نشانی www.qmb.ir مراجعه نمایند.

شرایط عمومی

۱. تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران

۲. اعتقاد به یکی از ادیان رسمی کشور و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران

۳. عدم وابستگی به گروههای محارب و معاند جمهوری اسلامی ایران

۴. عدم اشتغال (رسمی یا پیمانی) و عدم تعهد خدمت به سازمانها، دستگاهها و یا سایر موسسات دولتی و غیردولتی

۵. تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی برای انجام وظایف محوله شغل مورد نیاز طبق تشخیص مراجع پزشکی مورد نظر بانک

۶. عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوءپیشینه کیفری با تأیید مراجع ذیصلاح، که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.

7. عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان ها

۸. ارایه کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا داشتن کارت معافیت دائم قانونی (ویژه داوطلبان مرد)

تبصره ۱: <کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نبوده و تاریخ ترخیص از خدمت نظام وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم قانونی، باید قبل از تاریخ برگزاری آزمون ارزیابی علمی باشد.

تبصره ۲: بکارگیری دارندگان کارت معافیت دائم پزشکی، درصورت توفیق در مراحل مربوطه و پس از تأیید مراجع پزشکی مورد نظر بانک بلامانع خواهد بود.

شرایط اختصاصی

۱. مقاطع تحصیلی مجاز به شرکت در آزمون ارزیابی علمی: کارشناسی / کارشناسی ارشد
<۱: تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان، می‌بایست قبل از تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ باشد.

تبصره۲: صرفاً داوطلبان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی‏ و کارشناسی ارشد مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجاز به شرکت در آزمون می‌باشند.

تبصره۳:  رشته تحصیلی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد متقاضیان در رده های شغلی یادشده می بایست دقیقــاً مطابق یکی از رشته های مندرج در جداول مذکور باشد.

تبصره ۴ : رشته تحصیلی مقطع کارشناسی متقاضیانی که دارای مدرک کارشناسی ارشد می‌باشند، می بایست مطابق یکی از رشته‌های مندرج در جدول رده شغلی موردتقاضا باشد.

۲. رشته های تحصیلی مجاز جهت شرکت در آزمون ارزیابی علمی:

رشته های تحصیلی مورد نیاز عنوان شغلی متصدی امور IT
  مقطع تحصیلی
رشته تحصیلی گرایش های مورد پذیرش مقطع تحصیلی کارشناسی گرایش های مورد پذیرش مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد
مهندسی کامپیوتر نرم افزار – سخت افزار – فناوری اطلاعات نرم افزار – سخت افزار – فناوری اطلاعات – هوش مصنوعی و رباتیک – شبکه – رایانش امن – معماری سیستم های کامپیوتری – الگوریتم و محاسبات
مهندسی فناوری اطلاعات مهندسی فناوری اطلاعات تجارت الکترونیک – شبکه های کامپیوتری – مهندسی فناوری اطلاعات<(I.T) – مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی -< معماری کامپیوتر – مخابرات امن – سیستم های چند رسانه ای – معماری سازمانی – طراحی و تولید نرم‌افزار – سامانه های شبکه ای- سیستم های تکنولوژی اطلاعات – امنیت اطلاعات
علوم کامپیوتر علوم کامپیوتر محاسبات نرم و هوش مصنوعی –  داده کاوی
رشته های تحصیلی مورد نیاز عنوان شغلی بانکدار/متصدی امور اداری
  مقطع تحصیلی
رشته تحصیلی گرایش های مورد پذیرش مقطع تحصیلی کارشناسی گرایش های مورد پذیرش مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد
بانکداری امور بانکی – بانکداری– بانکداری اسلامی – امور شعب بانک امور بانکی – بانکداری – بانکداری اسلامی – امور شعب بانک
حسابداری حسابداری – صنعتی – مالی – مالیاتی – دولتی – بانکی – بازرگانی – مدیریت – حسابرسی حسابداری – صنعتی – مالی #۸۲۱۱; مالیاتی – دولتی – بانکی – بازرگانی – مدیریت – حسابرسی

آمار

آمار و کاربردها – آمار کاربردی آمار ریاضی – آمار بیمه – آمار اقتصادی و اجتماعی

ریاضی

محض – کاربردی – ریاضیات و کاربردها محض – کاربردی

مدیریت

فناوری اطلاعات – بازاریابی – بازرگانی – مالی – صنعتی – دولتی – بیمه – امور بانکی – کسب و کار فناوری اطلاعات – بازاریابی – بازرگانی – مالی – صنعتی – دولتی – بیمه – امور بانکی – کسب و کار – اجراییMBA

علوم اقتصادی / اقتصاد

بازرگانی، نظری، صنعتی، پول و بانکداری، اقتصاد اسلامی  – تحلیل و برنامه ریزی سیستم های اقتصادی – توسعه اقتصادی بازرگانی، نظری، صنعتی، پول و بانکداری، اقتصاد اسلامی – تحلیل و برنامه ریزی سیستم های اقتصادی – توسعه اقتصادی

مهندسی کامپیوتر

نرم افزار – سخت افزار – فناوری اطلاعات نرم افزار – سخت افزار – فناوری اطلاعات – هوش مصنوعی و رباتیک – شبکه – رایانش امن – معماری سیستم های کامپیوتری – الگوریتم و محاسبات

مهندسی فناوری اطلاعات

مهندسی فناوری اطلاعات تجارت الکترونیک – شبکه های کامپیوتری – مهندسی فناوری اطلاعات(I.T) – مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی – معماری کامپیوتر – مخابرات امن – سیستم های چند رسانه ای – معماری سازمانی – طراحی و تولید نرم‌افزار – سامانه های شبکه ای- سیستم های تکنولوژی اطلاعات – امنیت اطلاعات

علوم کامپیوتر

علوم کامپیوتر محاسبات نرم و هوش مصنوعی –  داده کاوی

مهندسی صنایع

کلیه گرایش ها کلیه گرایش ها

حقوق

حقوق – حقوق قضایی حقوق خصوصی – حقوق جزا و جرم شناسی – حقوق بین الملل – حقوق عمومی – حقوق ثبت اسناد و املاک – حقوقی تجارت الکترونیکی – حقوق تجارت بین الملل – حقوق مالی – اقتصادی

۳. حداقل معدل:

حداقل معدل جهت شرکت در آزمون برای مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد  ۱۴ و کارشناسی ۱۳ می‌باشد.

۴. حداکثر سن:

– داوطلبان زن: برای مقطع تحصـیلی کارشناسـی حـداکثر ۲۹ سـال (متولـدین بعد از تاریخ ۰۱/۱۲/۱۳۷۳) و برای مقطع تحصـیلی کارشناسـی ارشد حـداکثر ۳۱ سـال (متولـدین بعد از تاریخ ۰۱/۱۲/۱۳۷۱)

– داوطلبان مرد: برای مقطع تحصـیلی کارشناسـی حـداکثر ۳۱ سـال (متولـدین بعد از تاریخ ۰۱/۱۲/۱۳۷۱) و برای مقطع تحصـیلی کارشناسـی ارشد حـداکثر ۳۳ سـال (متولـدین بعد از تاریخ ۰۱/۱۲/۱۳۶۹)

تبصره۱: مدت خدمت نظام وظیفه داوطلبان مرد در شرایط سنی فوق لحاظ گردیده است لذا داوطلبان مرد دارای سن بالاتر به هیچ عنوان مجاز به ثبت‌نام در آزمون نمی‌باشند.

۵. جنسیت و استان‌های مورد نیاز:

عنوان شغلی متصدی امور IT
استان مورد نیاز جنسیت مورد نیاز
تهران – صرفاً شهر تهران مرد و زن
عنوان شغلی بانکدار/متصدی امور اداری
استان مورد نیاز جنسیت مورد نیاز استان مورد نیاز جنسیت مورد نیاز
آذربایجان شرقی مرد و زن سمنان مرد و زن
آذربایجان غربی مرد و زن سیستان و بلوچستان مرد و زن
اردبیل مرد و زن فارس مرد و زن
اصفهان مرد و زن قزوین مرد و زن
البرز مرد و زن قم مرد و زن
ایلام مرد و زن کردستان مرد و زن
بوشهر مرد و زن کرمان مرد و زن
تهران مرد و زن گیلان مرد و زن
چهارمحال و بختیاری مرد و زن لرستان مرد و زن
خراسان جنوبی مرد و زن مرکزی مرد و زن
خراسان شمالی مرد و زن هرمزگان مرد و زن
خراسان رضوی مرد و زن همدان مرد و زن
خوزستان مرد و زن یزد مرد و زن
زنجان مرد و زن

– <داوطلبان مرد و زن بومی ساکن در تمامی شهرستان‌های استان‌های فوق‌الذکر مجاز به ثبت‌نام در آزمون می‌باشند.

– ارزیابی داوطلبان براساس نیاز استان خواهد بود و نه بر اساس شهرستان‌های هر استان، لذا داوطلبان برتر هر استان به مصاحبه دعوت خواهند شد.

– طبق قرارداد همکاری پذیرفته‌شدگان متعهد به عدم ارایه تقاضای انتقال به سایر استانها و خدمت در کلیه شهرها/ شهرستان‌های استان مورد تقاضا خواهند بود.

– تعیین شهر محل بکارگیری پذیرفته‌شدگان در هر استان صرفاً در اختیار بانک بوده و پذیرفته‌شدگان حق اعتراضی در این رابطه را نخواهند داشت.

– داوطلبانی که یکی از شروط ذیل را دارا باشند جهت شهر مورد تقاضا بومی تلقی می‌شوند:

الف) داوطلب متولد شهر مورد تقاضا بوده و در حال حاضر در آن شهر سکونت داشته باشد.

ب ) داوطلب در ۵ سال اخیر (بصورت پیوسته) در شهر مورد تقاضا سکونت داشته باشد. ( با ارائه سند مالکیت یا اجاره‌نامه معتبر و سایر مدارک معتبری که مورد تأیید بانک باشد)

ج ) داوطلب حداقل ۳ سال (به صورت پیوسته) سابقه پرداخت حق بیمه بابت کار در شهرستان مورد تقاضا داشته و در حال حاضر در آن شهر سکونت داشته باشد.

د) اخذ مدرک پایان تحصیلات متوسطه در شهرستان مورد تقاضا و سکونت فعلی در آن شهر

سوالات آزمون:

منابع آزمون عنوان شغلی متصدی امور IT

هوش و استعداد تحصیلی – زبان انگلیسی – اطلاعات عمومی کامپیوتر – هوش مصنوعی – پایگاه داده – مهندسی نرم افزار – سیستم عامل – امنیت داده – معماری کامپیوتر – شبکه کامپیوتری

منابع آزمون عنوان شغلی بانکدار/متصدی امور اداری

هوش و استعداد تحصیلی – زبان انگلیسی – اطلاعات عمومی و مبانی کامپیوتر – ریاضیات و آمار – اطلاعات عمومی (دانش علوم بانکی، اقتصادی، بازارهای مالی و سرمایه و بازاریابی)

شرایط قبولی در آزمون

– فرآیند بکارگیری در بانک قرض الحسنه مهر ایران، شامل؛ آزمون کتبی، آزمون روانشناختی، مصاحبه تخصصی و روانشناختی، گزینش و معاینات پزشکی، استعلام صحت مدارک ارایه شده و دوره آموزشی بدو خدمت مطابق دستورالعمل‌ها و ضوابط داخلی بانک می‌باشد.

– آزمون کتبی بصورت چهارگزینه‌ای بوده و با احتساب نمره منفی (یک سوم) ارزیابی می‌گردد (نمره منفی شامل پاسخهای نادرست و همچنین انتخاب بیش از یک پاسخ به یک سوال می‌باشد)

– حداقل نمره قبولی در آزمون کتبی معادل ۵۰ درصد نمره کل خواهد بود.
– داوطلبان بر اساس نمره کتبی آزمون رتبه‌بندی و حداکثر تا ۳ برابر ظرفیت جذب نیرو هر استان به مراحل مصاحبه تخصصی و روانشناختی دعوت خواهند شد.

– بکارگیری پذیرفته‌شدگان مراحل فوق، منوط به ارایه تضامین و تعهدنامه محضری می‌باشد.

– بدیهی است در هر زمان از فرایند مذکور یا پس از آن مشخص گردد داوطلبی اطلاعات خلاف واقع و یا مدارک جعلی به بانک ارایه نموده است، بلافاصله از ادامه روند جلوگیری یا نسبت به قطع رابطه همکاری اقدام خواهد شد.

– حوزه امتحانی داوطلبان بر اساس استان مورد تقاضا در هنگام ثبت‌نام تعیین می‌گردد و آدرس دقیق محل برگزاری آزمون کتبی، در کارت ورود به جلسه آزمون ذکر خواهد شد.

شرایط ثبت نام

– داوطلبان محترم می‌توانند پس از مطالعه دقیق و اطمینـان کامـل از احراز شـرایط اعلام شده ، بمنظـور ثبت‌نام در آزمـون کتبی به سایت اینترنتی بانک به آدرس www.qmb.ir یا آدرس اینترنتی
qmb.iran-azmoon.ir مراجعه، نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام موجود در سایت مذکور اقدام و پس از واریز وجه ثبت‌نام از طریـق درگـاه اینترنتـی، کد رهگیری نهایی ثبت‌نام خود را دریافت نمایند.

– مراحل ثبت‌نام در صورت دریافـت کـد رهگیـری نهـایی تکمیل خواهد شد، لذا داوطلبان محترم در صورت دریافت کد رهگیری نهایی می‌توانند از تکمیل مراحل ثبت‌نام اطمینان حاصل نمایند.

– از داوطلبان محترم تقاضا می‌شود با عنایت به عدم امکان بازپرداخت وجه ثبت‌نام، صرفاً در صورت احراز تمامی شرایط اعلام شده توسط بانک، نسبت به ثبت‌نام اقـدام نمایند.

– مسئولیت صحت ثبت اطلاعات در سایت اینترنتی به عهده داوطلبان بوده و درصـورت پذیرفته‌شدن هریک از داوطلبان در آزمون کتبی قبل از برگزاری جلسات مصاحبه، بانک نسبت به اخذ و بررسی اصل مدارک پذیرفته‌شـدگان در آزمـون اقـدام خواهـد نمـود و چنانچـه مشخص شود که داوطلب حقایقی را کتمان نموده و واجد یکی از شرایط نبوده یا مغایرتی در مندرجات مدارک ارائه شده با شرایط آگهی بانک وجود داشته باشد، از ادامه مراحل بکارگیری و یا ادامه همکاری در هر مرحله ممانعت به عمل خواهد آمد و داوطلب حق هیچ‌گونه اعتراضی را نخواهد داشت.

– متقاضیان می بایست عکس پرسنلی خود را با عرض ۱۵۰ و ارتفاع ۲۰۰ پیکسل و با فرمت JPG و حجم حداکثر ۲۰۰ کیلو بایت اسکن نموده و درقسمت مربوطه بارگذاری نمایند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون

– کارت ورود به جلسه آزمون طبق زمانبندی که اعلام خواهد شد در سایت ثبت‌نام در دسترس خواهد بود و داوطلبان می‌بایست نسبت به دریافت و چاپ کارت مربوطه اقدام نمایند.

تبصره: داوطلبان می‌بایست پس از اخذ کارت ورود به جلسه آزمون نسبت به کنترل مشخصات فردی خود (نام و نام خانوادگی، کد ملی، مدرک تحصیلی، شماره داوطلبی) و محل برگزاری آزمون اقدام نمایند و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت از طریق قسمت مربوطه در سایت, نسبت به رفع نقص اقدام نمایند.

بدیهی است به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون و شناسنامه یا کارت ملی در روز برگزاری آزمون ضروری خواهد بود.

– شروع فرایند برگزاری آزمون کتبی رأس ساعت ۹:۰۰ صبح پنجشنبه مورخ ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

– داوطلبان می‌بایست حداقل ۳۰ دقیقه قبل از شروع فرایند آزمون در محل برگزاری آزمون درج شده در کارت ورود به جلسه حضور یابند.

تذکرات مهم

– اخبار و اطلاعیه های مربوط به فراخوان بانک قرض الحسنه مهر ایران، صرفاً از طریق وب سایت اینترنتی بانک به نشانی www.qmb.ir و نشریه بازارکار اطلاع‌رسانی خواهد شد و بانک مسئولیتی در قبال مطالب منتشر شده در سایر سایت‌های اینترنتی و نشریات غیرمعتبر نخواهد داشت.

– پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج، داوطلبان بر اساس نمره کتبی آزمون رتبه‌بندی و حداکثر تا ۳ برابر ظرفیت جذب نیروی هر عنوان شغلی و استان مورد تقاضا به مراحل مصاحبه تخصصی و روانشناختی دعوت خواهند شد. دعوت از پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی به منزله بکارگیری آنها نبوده و پس از توفیق در کلیه مراحل و با توجه به نمرات مکتسبه در جلسات مصاحبه و همچنین نیاز هر استان، نسبت به بکارگیری متقاضیان به ترتیب اولویت اقدام می‌گردد، لذا بانک هیچ گونه مسئولیتی در قبال بکارگیری سایر نیروهای ذخیره (مازاد بر نیاز هر عنوان شغلی یا استان) نخواهد داشت.

– هزینه شرکت در آزمون، به هیچ عنوان مسترد نخواهد گردید.

– جذب نیروی انسانی در بانک، مستلزم توفیق داوطلبان در تمامی مراحل مشتمل بر آزمون کتبی، آزمون روانشناختی، مصاحبه‌های تخصصی و روانشناختی، گزینش و معاینات پزشکی، استعلام صحت مدارک ارایه شده و دوره آموزشی بدو خدمت و مطابق با ظرفیت جذب نیروی بانک می‌باشد. لذا در صورت عدم توفیق داوطلبان در هریک از مراحل فوق‌الذکر، بکارگیری آنان منتفی خواهد بود.

– مراحل ثبت‌نام و اعلام اطلاعیه‌های مربوطه صرفاً به صورت اینترنتی انجام خواهد شد، لذا از ارسال فیزیکی مدارک، پیگیری حضوری و تلفنی جداً خودداری نمایید >و هرگونه پرسش در رابطه با این آزمون را صرفا از طریق صفحه پرسش و پاسخ ویژه آزمون (لینک زیر) مطرح و پیگیری نمایید.

 

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.