استخدام دانشگاه علوم پزشکی آبادان

دسته ها: استخدام پرستار استخدام نگهبان استخدام پزشکی استخدام و بازار کار استخدام سراسری استخدام شهرستان استخدام آبادان

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

استخدام دانشگاه علوم پزشکی آبادان

16 مهر 1402 – تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی آبادان
به اطلاع می رساند مهلت ثبت نام آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی آبادان به مدت دو روز تمدید گردید.


دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان در نظر دارد برای تامین نیروﻫای مورد نیازخود از محل مجوز استخدامی شماره ٣٨١٢٤٩ سازمان اداری استخدامی كشور، افراد واجد شرایط را به استناد ماده ٣٣ آئین نامه اداری و دستورالعمل اجرایی برگزاری آزمونﻫای استخدامی از طریق آزمون كتبی در حیطهﻫای عمومی، تخصصی و ارزیابی تكمیلی به صورت پیمانی با شرایط و ضوابط ذیل استخدام نماید.

شرایط عمومی:
– داشتن تابعیت ایران
– اعتقاد به دین مبین اسلام یا یكی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
– التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
– انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان (صرفا جهت رشته شغلی نگهبان كارت معافیت پزشكی مورد قبول نمی باشد)
تبصره: دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان كه پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مركز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی كرده باشند، میتوانند قبل از صدور كارت پایان خدمت در آزمون ثبت نام نمایند. این دسته از افراد در صورت پذیرفته شدن در آزمون حداكثر تا یكسال پس از برگزاری آزمون موظف به ارائه گواهی پایان خدمت خود میباشند. درصورت عدم ارائه گواهی مربوطه در زمان مقرر، ادامه فرایند استخدامی آنها متوقف گردیده و حتی در صورت قبولی نهایی استخدام و به كارگیری آنها كان لم یكن تلقی میشود.
– داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام كاری كه استخدام میشوند (به تشخیص شورای طب كار یا كمیسیون پزشكی دانشگاه).
– عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
– نداشتن سابقه محكومیت جزایی موثر
– عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح.
– داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت و همچنین بازنشسته دستگاههای اجرایی باشند.
– دارا بودن مدرك دیپلم و مدرك تحصیلی دانشگاهی از دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی معتبر،
– تذكرات مهم در خصوص شرایط عمومی:
افرادی كه مجاز به شركت در این آزمون استخدامی نیستند عبارتند از:
1. افراد بازنشسته و بازخرید خدمت دستگاههای اجرایی
2. انفصال شدگان دائم از خدمت و یا اخراج شدگان توسط واحدهای تابعه وزارت بهداشت
3. افرادی كه به موجب آراء مراجع قضائی و ذیصلاح، از خدمات دولتی منع شده باشند.
4. افرادی كه تعهد انجام كار به سایر موسسات و یا دستگاههای اجرایی دارند.
5. دارندگان مدارك تحصیلی معادل در رشته تحصیلی آگهی شده.
6. دارندگان تابعیت مضاعف
نكته: در صورتیكه داوطلب در بدو استخدام دارای مقطع تحصیلی بالاتر (مرتبط یا غیرمرتبط) با شرایط احراز طرح طبقه بندی مشاغل و مدرك تحصیلی مندرج در آگهی باشد، ملزم به ارائه تعهدنامه محضری مبنی برعدم درخواست اعمال مدرك تحصیلی مربوطه پس از صدور حكم استخدامی خواهد بود.
شرایط سنی:
داشتن حداقل ٢٠ سال و حداكثر ٤٠ سال تمام (متولد شدگان از ١٣٦٢/٠٧/٠٨ تا ١٣٨٢/٠٧/٠٨) برای دارندگان مدرك تحصیلی دیپلم و كارشناسی تا روز اول ثبت نام.
تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تأییدیه های معتبر، به حداكثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
1. جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان و فرزندان آزادگان یك سال اسارت و بالاتر، از شرط حداكثر سن معاف می باشند.
* سایر مشمولین سهمیه ٢٥ درصد و ٥ درصد در صورت ثبت نام در آزمون، مكلف به رعایت حداكثر سن های اعلام شده در ذیل میباشند، در غیراین صورت از ادامه فرایند استخدام حذف خواهند شد.
2. پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال
3. داوطلبانی كه در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشكی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها
4. داوطلبانی كه به صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شركت های دولتی، بانك ها و شركت های تحت پوشش آنها، شركتهای بیمه های دولتی، شهرداریها و موسسات و شركتهای دولتی كه شمول قانون بر آنها مستلزم ذكر نام است، موسسات و شركت های ملی و مصادره شده كه به نحوی از بودجه و كمك دولت استفاده میكنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شركت های تحت پوشش آنها از تاریخ ١٣٥٧/١١/٢٢ به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها.
5. داوطلبانی كه طرح خدمت نیروی انسانی موظف (اجباری یا اختیاری و یا در قالب تمدید طرح) را به استناد قانون خدمت پزشكان و پیراپزشكان انجام داده اند، به میزان انجام خدمت فوق.
6. به استناد بند الف ماده ١٥ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب ١٤٠٠/٨/١٩ مجلس شورای اسلامی به ازاء تاهل و نیز داشتن هر فرزند یكسال تا حداكثر ٥ سال به سقف محدودیت سنی اضافه می شود مشروط به آن كه نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی، بالای ٢.٥ نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت كشور در زمان برگزاری آزمون میباشد.
مراحل ثبت نام:
ثبتنام به صورت اینترنتی از روز شنبه ٨ مهرماه ١٤٠٢ آغاز و تا پایان روز شنبه ١٥ مهرماه ١٤٠٢ از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان ادامه خواهد یافت. این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد، متقاضیان باید در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موكول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند داوطلب متقاضی استخدام در آزمون استخدامی باید در زمان ثبت نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را داشته باشد.
توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام: تا 15 مهر 1402
زمان دریافت کارت آزمون: 2 آبان 1402
زمان برگزاری آزمون: 5 آبان 1402

دانلود دفترچه شرایط (pdf)

ثبت نام

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام پرستار استخدام نگهبان استخدام پزشکی استخدام و بازار کار استخدام سراسری استخدام شهرستان استخدام آبادان

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.