استخدام دانشگاه های افسری سال 1401

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

15 آذر 1401 – تمدید مهلت ثبت نام آزمون دانشگاه های افسری ارتش در سال 1401
به اطلاع می رساند ثبت نام آزمون دانشگاه های افسری ارتش تا روز پنجشنبه 17 آذرماه 1401 تمدید گردید.


ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور تكمیل كادر افسری نیروهای زمینی، پدافند هوایی، هوایی، دریایی و سازمان های تابعه خود جهت پاسداری ازاستقلال و تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ایران و ادامه راه شهیدان ازبین جوانان مومن، متدین، متعهد، علاقه مند به رزمندگی، دارای روحیه انقلابی، سلحشوری، ایثارگری و بسیجی در سراسر کشور همرزم می‌پذیرد. داوطلبان درحال تحصیل و دانش آموختگان رشته‌های ریاضی‌ فیزیك، علوم تجربی و علوم انسانی از طریق آزمون اختصاصی و مصاحبه حضوری انتخاب و به منظور فراگیری آموزش‌های نظامی كاربردی در دانشگاه‌های افسری امام علی (ع)، خاتم الانبیاء (ص)، هوایی شهید ستاری، علوم دریائی امام خمینی(ره) و فارابی مشغول به تحصیل خواهند شد.

شروع پیش خرید و ثبت نام
داوطلبان گرامی می توانند از طریق منوی سمت راست پیش خرید ثبت نام را انجام و مراحل ثبت نام را با استفاده از کد رهگیری تکمیل نمایند
سپس با اطلاع رسانی متعاقبا نسبت به پرداخت وجه ثبت نام از طریق همین صفحه اقدام نمایند. بدیهی است در صورت عدم پرداخت وجه پس از اطلاع رسانی، ثبت نام شما ملغی می گردد.
هزینه ثبت نام 1/000/000 ریال (صدهزار تومان)، و غیر قابل استرداد می باشد.
دریافت کارت ورود به جلسه آزمون 1401/10/05 الی 1401/10/08
آزمون کتبی جمعه 1401/10/09 ساعت 0800 صبح داوطلبان نظام آموزشی قدیم می بایست جهت آزمون منابع نظام آموزشی جدید را مطالعه نمایند
(حضور در حوزه امتحان یک ساعت قبل از شروع آزمون می باشد)
1- داوطلبان به هنگام خرید کارت آزمون می بایست نیروی مورد علاقه جهت تحصیل و خدمت را انتخاب نمایند، بدیهی است این انتخاب بایست با توجه به آگاهی و شرایط نیرو، علایق های فردی، وضعیت تحصیلی و جسمانی فرد انتخاب گردد. تغییر در این انتخاب در هیچ یک از مراحل و فرآیند ثبت نام امکان پذیر نمی باشد.
داوطلبانی که نیروی مورد علاقه خود را نیروی هوایی یا نیروی زمینی انتخاب نمایند می توانند انتخاب دوم خود را از بین نیروی پدافند هوایی یا نیروی دریایی علامتگذاری نمایند. (با توجه به محدودیت سهمیه ها و امکان عدم قبولی در انتخاب اول، داوطلبان در صورت انتخاب ثانویه شانس مجدد قبولی خواهند داشت.)
راهنمایی:
باتوجه به سهمیه‌ های استخدامی وهمچنین مفاد بند 3 شرایط اختصاصی، بیشترین آمار جذب داوطلبان دارای دیپلم علوم انسانی جهت نزاجا و نداجا صورت خواهد پذیرفت بنابراین شایسته است داوطلبان دارای دیپلم علوم انسانی در هنگام انتخاب نیروی موردعلاقه خود، در این خصوص توجه داشته باشند.
داوطلبانی که توسط هر یک از نیروها عضویابی گردیده و فرم عضویابی را تکمیل نموده اند، بایستی حتما در هنگام خرید کارت و انجام ثبت نام نیروی مربوطه را انتخاب نمایند.
2- فرآیند ثبت نام به صورت دو مرحله پیوسته (خرید کارت آزمون – تکمیل فرم ثبت نام) می باشد.این دو مرحله توسط داوطلب می بایست با موفقیت کامل انجام گردد.
در پایان خرید موفق به داوطلب کد رهگیری خرید ارائه می گردد.
در پایان تکمیل فرم ثبت نام شماره پرونده و اطلاعات کامل ثبت نام ارائه می گردد.
داوطلبانی که اقدام به خرید کارت نموده اند بایستی در اسرع وقت ثبت نام خود را کامل و شماره پرونده دریافت نمایند. و تکمیل ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول ننمایند.عواقب عدم تکمیل ثبت نام مشمول شخص داوطلب خواهد بود.
3 – داوطلبانی که فرآیند خرید و تکمیل ثبت نام را به اشخاص دیگر واگذار می نمایند (خانواده، دوستان – کافی نت و …) شخصا مسئول ثبت اطلاعات می باشند.
4- به هنگام خرید کارت از فیلد انتخاب حوزه ثبت نام با کمال دقت با توجه به محل سکونت خود، استان و حوزه را انتخاب نمائید.
توجه:
داوطلبان ساکن استان های تهران – قم – البرز، حوزه آنها به صورت (نام استان، تهران) می باشد.
داوطلبان ساکن استان های اصفهان – یزد- چهارمحال بختیاری حوزه انتخابی آنها به صورت (نام استان، اصفهان) می باشد.
داوطلبان ساکن استان های فارس – کهگیلویه و بویراحمد حوزه انتخابی آنها به صورت (نام استان، شیراز) می باشد.
5- مشخصات فردی و تحصیلی ،استان محل سکونت – حوزه ، نیروی مورد علاقه پس از خرید کارت در هیچ مرحله ای از ثبت نام قابل ویرایش نمی باشد.
(به هنگام خرید کارت دقت لازم را داشته باشید)
نکات قابل توجه
دانشجویان قبول شده نهایی سال های قبل که از خدمت و تحصیل در دانشگاه های افسری آجا انصراف، رها یا اخراج شده اند، حق خرید کارت و ثبت نام ندارند، لیست این نفرات در منوی سمت راست موجود است.
داوطلبان با سابقه بیماری ها و شرایط جسم و روان ذکر شده حق ثبت نام ندارند، در صورت اقدام خرید کارت و ثبت نام علاوه بر مستردد نشدن هزینه ثبت نام از مراحل گزینش حذف خواهند گردید.
1- تالاسمی مینور
2- چاقی (BMI بالاتر از 30)
3- کوررنگی
4- سابقه جراحی های وسیع
5- مشکلات عمده ارتوپدی
6- سابقه هرگونه معافیت پزشکی از مراجع نظامی و انتظامی
7- هرگونه سابقه بیماری های مزمن اعصاب و روان
8-کلیه بیماری های صعب العلاج
9-هرگونه بیماری یا سابقه بیماری که نیاز به مصرف طولانی مدت دارو داشته باشد.
10- کاهش شنوایی متوسط و شدید (بر مبنای تست شنوایی سنجی)
11- هرگونه اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان
———————-
داوطلبان دارای سهمیه (شاهد،جانباز،آزاده،فرزند نظامی،بسیج فعال)بایستی مدارک مربوط به سهمیه را حداکثر تا تاریخ 1401/10/08به دفاتر محل سکونت خود تحویل نمایند. در غیر این صورت امتیاز مربوطه کم لم یکن تلقی می گردد.
شرایط عمومی
1- متدین به دین مبین اسلام.
2- تابعیت جمهوری اسلامی ایران (عدم سابقه تابعیت بیگانه)
3- ایمان به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و آمادگی فداكاری در راه تحقق اهداف آن.
4 – اعتقاد و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه.
5- کسانی که به عنوان عضو به ارتش ج.ا.ا می پیوندند باید برای رزمنده شدن وارد شوند و جهت پاسداری ازاستقلال و تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ایران آمادگی مأموریت در هر جایی را داشته باشند.
6- شاخصه های تدین و انقلابی بودن اصل بوده و در همه مراحل مورد توجه قرار می گیرد.
7- استخدام افراد بر مبنای مرتفع نمودن مشکلات اقتصادی آنان نبوده و جذب و استخدام براساس نیازسازمان می باشد.
8- در استخدام افراد به وجود انگیزه خدمتی، روحیه ایثار و فداکاری توجه می گردد.
9- سپردن تعهد كافی مبنی بر پرداخت دو برابر هزینه های دوره آموزشی درصورت استعفاء و یا اخراج برابر قوانین و مقررات ارتش ج.ا.ا.
10- دارابودن حداقل سن 16 سال تمام و حداكثر 23 سال (تا تاریخ 1401/08/01) و در صورت انجام خدمت سربازی مدت خدمت ضرورت به حداكثر سن داوطلب اضافه می شود (فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی، آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل معاف می باشند)
11- حداكثر سن برای رشته خلبانی هواپیما 20 سال می‌باشد.
12- دارا بودن سلامت جسم و روان (برابر معاینات استخدام).
تبصره: حداقل قد برای عموم داوطلبان 165 سانتیمتر و دید چشم برای رشته‌های خلبانی 10/10 و برای سایر رشته‌ها حداقل 8/10 می باشد.
13- فقدان محكومیت مؤثر كیفری و محكومیت ناشی از اقدام علیه امنیت كشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران.
14- نداشتن عضویت یا وابستگی و هواداری از احزاب، گروه‌ها و سازمان‌های سیاسی.
15- عدم معروفیت به فساد اخلاقی برابر ضوابط گزینش.
شرایط اختصاصی

1-سپردن تعهد خدمتی برابر ضوابط قانون ارتش جمهوری اسلامی ایران.
2-داشتن حداقل معدل كل دیپلم برای فارغ التحصیلان رشته‌های علوم تجربی و ریاضی‌ فیزیك 14 و برای دیپلم علوم انسانی 16 و حداقل معدل کتبی برای رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی 10 و برای دیپلم علوم انسانی 14 می باشد.
برای داوطلبان در حال تحصیل (نظام جدید آموزشی) حداقل معدل های اشاره شده در سال دوم متوسطه (سال یازدهم) ملاک بوده و بایستی مدرک قبولی سال آخر متوسطه (سال دوازدهم) خود رابا شرط حداقل معدل اعلامی و حداکثر تا قبل از شروع دوره جامعه پذیری نظامی مشترک (تا تاریخ 1402/05/11) ارائه نمایند در غیر اینصورت قبولی آنان نادیده تلقی می گردد.(فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی، آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل معاف می باشند).
** باتوجه به مفاد  بند 2 شرایط اختصاصی، داوطلبانی که درحال تحصیل در سال آخر متوسطه می باشند .بایستی معدل کل و کتبی مدنظر را درهنگام پذیرش نهایی ارائه نمایند. درغیر اینصورت قبولی آنان کان لم یکن تلقی می گردد. بویژه داوطلبان دیپلم علوم انسانی که بایستی حداقل معدل کل 16 و کتبی 14 را ارائه نمایند.
3- جذب داوطلبان دارای دیپلم علوم انسانی فقط جهت تحصیل در رشته های: مدیریت دفاعی دانشگاه امام علی (ع) نیروی زمینی (دررسته های اداری پرسنلی،دارایی،آماد،دژبان ،ترابری و..)،آمادهوایی دانشگاه شهید ستاری نیروی هوایی و خاتم الانبیاء (ص) پدافند هوایی،مدیریت و کمیسردریایی دانشگاه امام خمینی (ره) نیروی دریایی و حفاظت اطلاعات دانشکده فارابی صورت می پذیرد.
4-جهت داوطلبان رشته خلبانی هواپیما حداقل معدل کل 15 و حداقل معدل کتبی 12 می باشد.
رشته خلبانی بالگرد و پهباد معدل کل حداقل 14 و معدل کتبی حداقل 10 می باشد.
5-قبولی در آزمون علمی، معاینات پزشكی، مقاومت جسمانی و صلاحیت‌های گزینشی.
6-فرزندان شهدا، آزادگان، جانبازان، ایثارگران و نظامیان از اولویت استخدام برخوردار می‌باشند.
7-بسیجیان فعال، حافظان کل قرآن کریم و داوطلبان عضویابی شده از اولویت استخدام برخوردار می باشند.
8-دانشجویان مشغول به تحصیل در سایر دانشگاه ها درصورت داشتن شرایط و ضوابط موردنظر می توانند ثبت نام نمایند.
9- از پذیرفته شدگانی که دانشجوی سایر دانشگاه ها می باشند مشروط به ارائه برگه انصراف از تحصیل ثبت نام نهایی بعمل خواهد آمد.
10- درجه داران رسمی و پیمانی (بین درجات گروهبان یكمی تا استوار یكمی) می توانند پس از اخذ مجوز از نیرو یا سازمان مربوط درکنکور اختصاصی شرکت و فقط مجاز به پذیرش دردانشگاه نیرو/ سازمان متبوعه خود می باشند.
11- امکان استخدام دارندگان معافیت پزشکی درارتش ج.ا.ا وجودندارد.
12- امکان استخدام داوطلبان مشمول دارای اضافه خدمت سنواتی وجود ندارد.
13- نداشتن تعهد خدمتی یا استخدامی به دستگاه های دولتی و بخش خصوصی.
ج- امتیازات:
1-تحصیل در دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران (دانشگاه افسری امام علی(ع)، دانشگاه خاتم الانبیاء (ص)، دانشگاه هوایی شهید ستاری، دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر و دانشكده علوم و فنون فارابی) شبانه‌روزی می‌باشد.
2-پوشاك، تغذیه، آموزش، بهداشت و درمان دانشجویان رایگان می‌باشد.
3-به دانشجویان در طول تحصیل كمك هزینه تحصیلی پرداخت می‌شود.
4-دانشجویان پس از طی 7 ترم موفقیت آمیز تحصیلی به درجه ستوان دومی نائل می‌گردند و پس از دانش‌آموختگی به آنان دانشنامه كارشناسی در رشته مربوط اعطا می‌گردد.
5-فارغ التحصیلان از تسهیلات، وام های مصوب، كارت اعتباری حكمت، بیمه خدمات درمانی و بیمه عمر برای خود و عائله تحت تكفل و سایر خدمات رفاهی برابر مقررات و ضوابط موجود برخوردار خواهند شد.

مواد ، ضرايب و منابع آزمون ورودي

داوطلبان نظام آموزشی قدیم می بایست جهت آزمون منابع نظام آموزشی جدید را مطالعه نمایند

دروس عمومی
آزمون تعداد ضرایب زمان منـابع
دهم یازدهم دوازدهم
چاپ 1399 چاپ 1400 چاپ 1401
زبان و ادبیات فارسی 25 4 18 دقیقه فارسی1 فارسی2 فارسی3
زبان عربی 25 2 20 دقیقه عربی – زبان قرآن1 عربی – زبان قرآن2 عربی – زبان قرآن 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
فرهنگ و معارف اسلامی 25 3 17 دقیقه دین و زندگی1 دین و زندگی2 دین و زندگی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
زبان انگلیسی 25 2 20 دقیقه انگلیسی1 انگلیسی2 انگلیسی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)

 دروس تخصصي (رياضي فيزيك)

ریاضـی فیـزیک
آزمون تعداد ضرایب زمان منابع
دهم یازدهم دوازدهم
چاپ 1399 چاپ 1400 چاپ 1401
ریاضی 55 4 85 دقیقه هندسه 1        – هندسه 2
       – آمار و احتمال
       – حسابان 1
  – هندسه 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
  – حسابان 2 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
  – ریاضیات گسسته (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
فیزیک 45 3 55 دقیقه فیزیک1 فیزیک2      فیزیک3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
شیمی 35 2 35 دقیقه شیمی1 شیمی2      شیمی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)

 

دروس تخصصي(علوم تجربي)

علـوم تجـربی
آزمون تعداد ضرایب زمان منـابع
دهم یازدهم دوازدهم
چاپ 1399 چاپ 1400 چاپ 1401
زمین‌شناسی 25 1 20 دقیقه —– زمین شناسی ——
ریاضی 30 4 47 دقیقه ریاضی1 ریاضی 2 ریاضی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
زیست‌شناسی 50 2 36 دقیقه زیست‌شناسی 1 زیست‌شناسی 2 زیست‌شناسی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
فیزیک 30 3 37 دقیقه فیزیک1 فیزیک2 فیزیک3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
شیمی 35 2 35 دقیقه شیمی1 شیمی2 شیمی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)

 

دروس تخصصي(علوم انسانی)

علـوم انسانی
آزمون تعداد ضرایب زمان منـابع
دهم یازدهم دوازدهم
چاپ 1399 چاپ1400 چاپ1401
ریاضی 20 4 25 دقیقه ریاضی و آمار1 ریاضی و آمار2 ریاضی و آمار3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
اقتصاد 15 3 10 دقیقه اقتصاد —– —–
زبان و ادبیات فارسی 30 2 30 دقیقه علوم وفنون ادبی 1 علوم وفنون ادبی 2 علوم وفنون ادبی 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
زبان عربی 20 1 20 دقیقه عربی – زبان قرآن1 عربی – زبان قرآن 2 عربی – زبان قرآن 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
تاریخ 15 1 25 دقیقه تاریخ 1 تاریخ 2 تاریخ 3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
جغرافیا 15 1 جغرافیای ایران جغرافیا2 جغرافیا 3 کاربردی (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
علوم اجتماعی 20 2 15 جامعه شناسی 1 جامعه شناسی2 جامعه شناسی3 (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
فلسفه و منطق 25 1 25 منطق فلسفه آشنایی با فلسفه اسلامی (بخش خوانده شده در نیمسال اول)
روان‌شناسی 20 1 15 —– روان‌شناسی —–

 

 زمان آزمون ورودي :

 آزمون ورودي رأس ساعت 8 صبح مورخه 1401/10/09 برگزار مي‌گردد، به همراه داشتن کارت ورود به جلسه  توسط داوطلبان الزامی می باشد.
درب ورودی حوزه ها یک ساعت قبل بسته خواهد شد.

جهت آگاهی از نشانی های محل برگزاری آزمون،ازمورخه 1401/10/05 به سایت گزینش و استخدام اجا مراجعه نمایند.

آدرس دفاتر عضویابی و گزینش آجا
نشاني‌هاي دفاتر استخدام اجا جهت انجام هماهنگی های مورد نیاز و مراجعه داوطلبان خود  بشرح زير می باشد:
1 – تهران – اقدسیه- میدان ارتش – دفتر جذب و عضویابی ف آماد و پش مرکز نزاجا- دفتر استخدام نيروي زميني ارتش ج . ا .ا – تلفن : 26127369 – 021
تهران : اتوبان فتح، کیلومتر 12 جاده قدیم ،سه راهی شهریار جنب پادگان پشتیبانی منطقه3 ذوالفقار، دفتر جذب و عضویابی غرب استان تهران واستان البرز
تهران : میدان امام حسین، خیابان دماوند ،خیابان حجت ، فرماندهی آموزش های هوایی شهید خضرایی دایره گزینش و استخدام 35743275 – 021
تهران : بزرگراه شهید زین الدین (شرق)، خروجی شمیران نو، جنب باشگاه صدف، مدیریت گزینش،استخدام و عضویابی نیروی دریایی 77226003 – 77226007 – 021
2- اروميه –  خيابان ارتش – جنب تالارمهدا- دفتر جذب وعضويابي – تلفن : 33438810-044
3- اراک- کیلومتر 5جاده خمین –  جنب پادگان مالک اشتر ناجا  –  فرماندهی آموزش های پدافندهوایی آجا .-تلفن 34132760-086
4- اصفهان – سه راه حكيم نظامي – جنب كلينيك فجر – دفترجذب وعضويابي مركزآموزش توپخانه  – تلفن : 36202019-031
5- اهواز – خيابان لشگر-نرسيده به بيمارستان شهيد منفرد نياكي-ميدان توپ- جنب قرارگاه عملياتي ل92-دفتر جذب وعضويابي- تلفن: 33337480-061
6- ايلام- ميدان معلم- خيابان پیام – انتهاي كوچه پیام4-دفترجذب وعضويابي- تلفن: 32224244-084
7- اردبيل- بزرگراه شهدا –ایستگاه سرعین- جنب پادگان شهيد چمران-دفترجذب وعضويابي  – تلفن : 33710122-045
8- بجنورد-انتهای خیابان فردوسی- میدان شهیدشیرودی دفترجذب وعضويابي نیروی زمینی دراستان خراسان شمالی-تلفن :32318281-058
9- بندرعباس- جاده اسكله شهيدباهنر – جنب درمانگاه تخصصي نيروي دريايي(سورو) – دفتر استخدام.  تلفن: 33423009-076
10- بيرجند- خيابان ارتش- روبروي اداره اطلاعات استان (سه راهي عدل)- دفتر جذب وعضويابي استان خراسان جنوبي- تلفن: 32218195-056
11- بوشهر- پایگاه هوایی شهید یاسینی-میدان شهدای پایگاه-درب جنوبی- دفتر استخدام- تلفن: 31548300-077
12- تبريز- انتهاي خيابان ارتش جنوبي – دفتر جذب وعضويابي استان آذربايجان شرقي – تلفن : 35420630-041
13- خرم آباد – روبروي ميدان اسد آبادي-به طرف مصلي- دفترجذب وعضويابي تیپ184 – تلفن : 33309003-066
14- رشت- خيابان رسالت – بالاتر از منازل سازماني نيروي دریایی – جنب  کانون بازنشستگان آجا- تلفن: 33339975- 013
15- زاهدان – خيابان آزادي- روبروی سازمان قضایی ن.م –دفترجذب وعضويابي قرارگاه ل 88 – تلفن : 33239082-054
16- زنجان-میدان ارتش- جنب تالار 22بهمن-دفتر جذب وعضويابي – تيپ 216- تلفن:33538060-024
17- سنندج- میدان لشگر-بالاتر از پمپ بنزین- دفتر جذب و عضویابی استان کردستان. تلفن: 33111040-087
18- شاهرود- بلوار شهيد مطهري-درب اول پادگان-جنب فروشگاه اتكا-دفترجذب وعضويابي استان سمنان- تلفن :32349097-023
19-شيراز-ميدان امام حسين(ع)- دفتر جذب وعضویابی فرماندهی و ارشد نظامی آجا دراستان فارس و کهکیلویه و بویراحمد تلفن: 32350048-071
20- قزوين – چهار راه وليعصر(عج)-ميدان ارتش- جنب پادگان تیپ116 –  دفترجذب وعضويابي استان قزوين- تلفن : 33322469-028
21- كرمان –خیابان شریعتی- خیابان معلم- روبروی سازمان قضایی نیروهای مسلح –دفتر جذب وعضويابي استان كرمان- تلفن : 32267757-034
22- كرمانشاه-ميدان لشگر-معاونت نيروي انساني-دفترجذب وعضويابي قرارگاه منطقه اي غرب – تلفن :37231818-083
23- گرگان- فلکه فخرالدین اسعد گرگانی – دفتر جذب وعضويابي استان گلستان- تلفن: 32229499-017
24- مشهد- چهارراه استانداري–ميدان ديدگاه لشگرجنب دادسراي نظامي قضايي ن. م-دفترجذب وعضويابي خراسان رضوي تلفن: 38594269-051
25- نوشهر- خيابان شهيدعمادالدين كريمي- جنب مصلي- دانشگاه علوم دريایي امام خميني (ره) -دفتراستخدام- تلفن : 52353083-011
26- همدان- میدان امامزاده عبداله-بلوار زینبیه-روبروی تالار پذیرایی پیام-دفترجذب وعضويابي استان همدان-تلفن: 34222525-081
هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.