استخدام شرکت فولاد خوزستان

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

استخدام شرکت فولاد خوزستان

22 مهر 1402 – دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام شرکت فولاد خوزستان
به اطلاع می‌رساند لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام شرکت فولاد خوزستان فعال گردید.
– داوطلبان گرامی، در صورتی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نمی شوید یا با خطا مواجه می شوید، دقت بکنید که حتما باید شماره تماسی را وارد کنید که زمان ثبت نام در آزمون وارد کرده بودید.
– داوطلبان گرامی، در صورتی که کد ملی یا سایر اطلاعات شما در کارت ورود به جلسه اشتباه می باشد، یک روز قبل از آزمون به باجه رفع نواقص دانشگاه شهید چمران مراجعه بفرمایید.

دریافت کارت آزمون


۱۴ شهریور ۱۴۰۲- تغییر منابع آزمون استخدام شرکت فولاد خوزستان
به اطلاع کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت فولاد خوزستان می رساند، منابع آزمون استخدام شرکت فولاد خوزستان در برخی سرفصل ها تغییر یافت.

برای مشاهده منابع اینجا کلیک کنید


12 شهریور 1402 – اعلام منابع آزمون استخدام شرکت فولاد خوزستان به اطلاع می‌رساند منابع آزمون استخدام شرکت فولاد خوزستان اعلام گردید.

مشاهده منابع آزمون


شرکت فولاد خوزستان واقع در شهر اهواز- کیلومتر 10 جاده اهواز- بندر امام خمینی (ره)، با استعانت از خداوند متعال در نظر دارد تعداد 183 نفر نیروی انسانی مورد نیاز خود را از بین متقاضیان واجد شرایط بومی استان خوزستان در مشاغل کارشناسی مطابق جدول شماره 2 از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و مهارتی، معاینات طب صنعتی و گزینش، مطابق قوانین و مقررات کار و تامین اجتماعی و بر اساس شرایط ذکر شده در این آگهی دعوت به همکاری نماید.

شرایط اختصاصی
تبصره 1: حداقل 78 نفر از سهمیه استخدامی مشاغل کارشناسی به متقاضیان شاغل رسمی و قراردادی شرکت فولاد خوزستان با مدرک کارشناسی و بالاتر، تخصیص می یابد.(بند 2 امتیازات ویژه متقاضیان)
تبصره 2: کارکنان جذب شده در سال های 1401 و 1402 شرکت فولاد خوزستان مجاز به شرکت در این آزمون نمیباشند.
تبصره 3: صرفاً متقاضیان بومی استان خوزستان مجاز به ثبت نام در آزمون می باشند.
تبصره 4: متقاضی بومی به کسی اطلاق می شود که دارای حداقل یکی از شرایط زیر باشد:
محل صدور شناسنامه، یکی از شهرستان های استان خوزستان باشد.
محل اخذ مدرک دیپلم، یکی از شهرستان های استان خوزستان باشد.
تبصره 5: کلیه شاغلین رسمی، قراردادی و تامین نیروی شرکت فولاد خوزستان، متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی از تمامی شروط ذکر شده در این دفترچه (تطابق رشته تحصیلی، بومی بودن و غیره) معاف میباشند.
تبصره 6: داوطلبین شاغل در گروه فولاد خوزستان از شرط تطابق رشته تحصیلی و بومی بودن معاف بوده و می توانند در هر یک از رشته های مورد نیاز شرکت نمایند.
تبصره 7: نتایج آزمون کتبی برابر ظرفیت اعلام شده در هر رشته تحصیلی اعلام خواهد شد، طبیعی است دعوت به مصاحبه به منزله قبولی نبوده و پذیرش نهایی، به تعداد ظرفیت مورد نیاز و پس از طی موفق مراحل مصاحبه، معاینات طب صنعتی، گزینش و سایر مراحل اداری و استخدامی انجام خواهد شد.
تبصره 8: شرکت در آزمون برای دارندگان مدرک تحصیلی دکتـری، در هر یک از رشته های جـدول شماره 2 ممنوع می باشد. بدیهی است چنانچه هر زمان، خلاف اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب محرز گردد، از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
تبصره 9: کارکنان شـاغل در گروه فولاد خوزستان با مدرک تحصیـلی دکتـری از تبصره (8) معـاف می باشند و میتوانند در آزمون مربوط به مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد شرکت نمایند. لیکن در صورت قبولی، حداکثر مدرک تحصیلی ذکر شده در این آگهی برای ایشان لحاظ خواهد شد و هیچگونه ادعایی در خصوص تطبیق مدارک بالاتر (کارشناسی ارشد و یا دکتری) پذیرفته نخواهد بود.
تبصره 10: دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد، در صورت انطباق رشته و گرایش مقطع تحصیلی کارشناسی ایشان با موارد ذکر شده در جدول شماره 2 می توانند در مشاغل مربوط به مقطع تحصیلی کارشناسی شرکت نمایند.
شرایط عمومی
تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
التزام به دین مبین اسلام یا هر یک از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد
عدم سوء مصرف مواد اعتیاد آور به تأیید مراجع ذی صلاح
داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم غیر پز شکی برای متقاضیان مرد تا پایان تاریخ ثبت نام آزمون 1402/06/07
داشتن سن حداقل 18 سال شمسی تا تاریخ 1402/06/07
داشتن دانشنامه یا گواهی موقت فراغت از تحصیل مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مرتبط با مقاطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد، در رشـته های مورد نیاز مطابق جدول شـماره 2 بدون ذکر کلمه ″معادل″ و ″ارزش استخدامی″
تبصره 1: تاریخ فراغت از تحصیل متقاضیان باید حداکثر تا تاریخ 1402/06/07 باشد.
تبصره 2: دانشنامه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور می بایست به تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد.
داشتن سلامت و توانایی کامل جسمی، روحی و ویژگی های روانشناختی جهت انجام فعالیت های شغلی، طبق تأیید مرکز طب صنعتی و بهداشت حرفه ای شرکت فولاد خوزستان
تأیید پذیرفته شدگان توسط گزینش شرکت فولاد خوزستان
امتیازات ویژه
برای متقاضیان شاغل رسمی و قراردادی شرکت فولاد خوزستان با مدرک کارشناسی و بالاتر، متناسب با سابقـه، میانگین ضریب عملکرد 3 سـال گذشته و رده شغلی، به نمـره خـام آزمون کتبی تا 40 درصـد اضافه می گردد.
حداقل 78 نفر از سهمیه استخدامی مشاغل کارشناسی به متقاضیان شاغل رسمی و قراردادی شرکت فولاد خوزستان با مدرک کارشناسی و بالاتر ، تخصیص می یابد.
برای شاغلین شرکت فولاد خوزستان و همچنین متقاضیان شهرستان های اهواز و کارون به نمره خام آزمون کتبی 5 درصد اضافه می گردد (محل صدور شناسنامه و یا محل اخذ مدرک دیپلم متقاضیان باید شهرستان های مذکور باشد).
برای متقاضیانی که فرزند بازنشستگان (رسمی و قراردادی) شرکت فولاد خوزستان می باشند، به نمره خام آزمون کتبی 10 درصد اضافه می گردد.
برای شاغلین ستاد شرکت های تابعه، تامین نیرو و پیمانکاران مستمر (که در زمان ثبت نام آزمون شاغل باشند) به نمره خام آزمون کتبی 10 درصد اضافه می گردد.
برای داوطلبان مشمول جامعه ایثارگران (تبصره شماره1 شرایط اختصاصی متقاضیان) به نمره خام آزمون کتبی 10 درصد اضافه می گردد. متقاضیان جهت بهره مندی از امتیاز مذکور لازم است در مرحله صحت سنجی مدارک تائیدیه مکتوب را از بنیاد شهید و امور ایثارگران و یا سایر مراجع ذی صلاح ارائه نمایند.
برای پیمانکاران غیر مستمر شرکت فولاد خوزستان (که در زمان ثبت نام آزمون شاغل باشند) به نمره خام آزمون کتبی 5 درصد اضافه می گردد.
سقف ضرایب افزوده داوطلب در ردیف های فوق، حداکثر 50 درصد نمره خام کسب شده در آزمون می باشد.
مرحل ثبت نام تا پذیرش نهایی
مراجعه به سایت دانشگاه شهید چمران اهواز و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای آزمون و آماده نمودن مدارک مورد نیاز
ثبت نام و دریافت کد رهگیری
دریافت کارت ورود به جلسه/ ویرایش اطلاعات ثبت نامی در صورت نیاز
حضور در محل برگزاری آزمون طبق برنامه زمان بندی ارائه شده
دریافت نتیجه آزمون از طریق سایت ثبت نام (وب سایت دانشگاه شهید چمران اهواز)
حضور در مراحل صحت سنجی مدارک و مصاحبه تخصصی
حضور در مرحله معاینات طب صنعتی در صورت پذیرش در مراحل قبلی
انجام فرآیند گزینش برای پذیرفته شدگان
تکمیل پرونده شامل استعلام مدرک تحصیلی، استعلام کارت پایان خدمت یا معافیت دائم، عدم سوء پیشینه و سایر مدارک مورد نیاز
قرارداد مدت معین، شروع به کار و آموزش های بدو استخدام برای پذیرفته شدگان نهایی
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام
لازم است داوطلبان قبل از مراجعه به سایت ثبت نام (وب سایت دانشگاه شهید چمران اهواز) و تکمیل فرم الکترونیکی، نسبت به تهیه فایل مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.
اسکن عکس 4×3 جدید (با مشخصات ذکر شده در سایت ثبت نام)
پرداخت الکترونیکی مبلغ یک میلیون و دویست هزار ریال (1.200.000 ریال) در وجه دانشگاه شهید چمران اهواز بابت هزینه های ثبت نام و برگزاری آزمون
در هنگام ثبت نام، شماره تلفن همراه می بایست حتما به نام شخص متقاضی باشد. کد رهگیری ثبت نام به شماره تلفن همراه متقاضی جهت تکمیل فرآیند ثبت نام پیامک می گردد. پس برگزاری آزمون، نتایج در موعد مقرر در سایت دانشگاه شهید چمران اهواز اعلام می گردد و در صورت کسب حد نصاب نمره قبولی در آزمون، جهت فراخوان داوطلب به شماره تلفن همراه وی پیامک ارسال می گردد.
توضیح: عودت وجه واریز شده جهت ثبت نام به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود.
نحوه و مهلت ثبت نام
با توجه به اینکه آزمون ها، تحلیل نتایج، تعیین محل فعالیت و عنوان شغلی پذیرفته شدگان نهایی بر اساس رشته امتحانی انتخاب شده توسط داوطلب در زمان ثبت نام انجام می شود، لازم است داوطلبان با دقت و با توجه به شایستگی و علایق، جدول نیازها و شرایط اعلام شده را مطالعه نموده و نسبت به انتخاب تنها یک کد رشته ثبت نام نمایند.
داوطلبان واجد شرایط می بایست از روز 1 الی 7 شهریورماه 1402 به سایت دانشگاه شهید چمران اهواز به آدرس مراجعه و اقدام به ثبت نام نمایند. فرم تقاضای ثبت نام می بایست بادقت و صداقت تکمیل گردد. مسئولیت و تبعات عدم رعایت این موضوع به عهده متقاضی می باشد.
تذکر مهم: با توجه به اینکه کلیه اطلاع رسانی های آزمون از طریق سایت ثبت نام آزمون (وب سایت دانشگاه شهید چمران اهواز) انجام خواهد شد، لذا داوطلبان می بایست در طول فرآیند آزمون و مصاحبه، جهت آگاهی از اطلاعیه ها و نتایج مراحل مختلف و تغییرات احتمالی، بصورت مستمر به سایت فوق مراجعه نمایند و عدم اطلاع داوطلب از نتایج مراحل، جزئیات یا تغییرات احتمالی آزمون، موجب هیچ گونه حقی برای وی نمی گردد.
معاینات طب صنعتی
با استخراج نمرات خام و اعمال امتیازات ویژه، رتبه نهایی داوطلبان محاسبه و داوطلبان پذیرفته شده در هر رشته برابر با تعداد درج شده در دفترچه راهنمای استخدامی پس از صحت سنجی مدارک، جهت انجام مصاحبه تخصصی دعوت شده و در صورت قبولی در مصاحبه، معاینات طب صنعتی (که در آن سلامت جسمی و روحی فرد با آخرین استانداردهای سلامت در شرکت فولاد خوزستان مطابقت و بررسی می گرد) انجام خواهند شد.
در این مرحله، مبنای تصمیم گیری جهت ادامه فرآیند استخدام متقاضیان، انجام موفقیت آمیز معاینات طب صنعتی و تست های پاراکلینیک مطابق استانداردهای سلامت در شرکت فولاد خوزستان می باشد که در روز معاینه و توسط شرکت فولاد خوزستان انجام می شود.
لذا معاینات و نتایج تست های قبلی و بعدی (که توسط سایر مراجع یا پزشکان انجام شده یا می شود) مبنای تصمیم گیری نبوده و از نظر شرکت فولاد خوزستان جهت استخدام فاقد اعتبار لازم می باشد.
در این مرحله افرادی که مستعد ابتلا به بیماری در محیط صنعتی تشخیص داده شوند، جهت ادامه مراحل استخدامی دعوت نخواهند شد.
لذا افراد پذیرفته شده در این مرحله، می بایست علاوه بر سلامت جسمی و روحی، توانایی مورد نیاز برای انجام فعالیت های شغلی در شرکت فولاد خوزستان در طی مدت خدمت، بر اساس نظر مرکز طب صنعتی شرکت را داشته باشند.
گزینش
افراد تأیید شده توسط طب صنعتی به گزینش معرفی می گردند تا در صورت تأیید صلاحیت، جهت انجام سایر مراحل استخدام از آنها دعوت به عمل آید. در صورتی که داوطلب فاقد شرایط این مرحله باشد از فرآیند حذف و از نفر بعدی دعوت به عمل می آید.
تشکیل پرونده
نفراتی که کلیه مراحل قبل را با موفقیت طی نمایند، جهت تشکیل پرونده (شامل استعلام مدرک تحصیلی، استعلام کارت پایان خدمت، آزمایش عدم اعتیاد، عدم سوء پیشینه و سایر مدارک مورد نیاز) به مرور و بر اساس نیاز شرکت دعوت به کار می شوند.
سایر توضیحات و تذکرات
صندوق بازنشستگی پذیرفته شدگان نهایی، صندوق سازمان تأمین اجتماعی بوده و انتقال سوابق بیمه ای افرادی که در سایر صندوق های بازنشستگی سابقه پرداخت حق بیمه دارند به عهده داوطلبان خواهد بود. لازم به ذکر است آن دسته از داوطلبان که با استفاده از تبصره 6 شرایط اختصاصی متقاضیان، مجاز به شرکت در آزمون شده اند در صورتیکه سابقه پرداخت بیمه ارائه شده، مربوط به صندوق های بازنشستگی غیر از صندوق تأمین اجتماعی باشد ملزم به انتقال سوابق بیمه خود به صندوق تأمین اجتماعی با پرداخت هزینه های قانونی مربوطه می باشند و در این زمینه تعهد لازم اخذ خواهد شد.
تمامی مدارک ارائه شده توسط داوطلبان در مرحله صحت سنجی مدارک با اصل مدارک، تطبیق داده خواهد شد و از مراجع صادر کننده مدرک، استعلام می گردد. بدیهی است چنانچه در هر زمان، خالف اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب مشخص شود، از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد. در صورت شروع به کار از ادامه اشتغال وی جلوگیری و قرارداد وی خاتمه خواهد یافت. بدیهی است پیگیری های لازم از طریق مراجع قضایی نیز صورت می پذیرد.
تعیین محل اشتغال پذیرفته شدگان نهایی بر اساس نیاز در هر یک از واحدهای شرکت، در اختیار شرکت فولاد خوزستان می باشد.
تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام: 1 تا 7 شهریور 1402
دریافت کارت آزمون: 22 الی 26 مهر 1402
زمان برگزاری آزمون: 27 و 28 مهر 1402

جهت دانلود دفترچه شرایط (pdf) اینجا کلیک نمایید

 جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.