استخدام شرکت کار و تامین

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

استخدام شرکت کار و تامین

شرکت کاروتامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز تامین اجتماعی استانهای البرز، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، قزوین، کرمان و گیلان به صورت قرارداد موقت شرکتی، نیرو جذب نماید.
علاقمندان واجد شرایط می توانند جهت ثبت نام از ساعت 14:00 روز دوشنبه 1402/06/24 لغایت دوشنبه 1402/07/01 از طریق لینک زیر اقدام نمایند.

شرایط عمومی 
– داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
– اعتقاد به دین مبین اسلام یا یكی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
– التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
– انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان (دارندگان كارت معافیت پزشكی لازم است توسط طب كارمورد تائید قرار گیرند).
– داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر (فاقد معلولیت جسمی با تایید مراكز معتبر طب كار)
– دارا بودن گواهی فراغت از تحصیل و توانایی های لازم برای انجام وظایف و مسئولیتهای شغلی
– نداشتن سابقه محكومیت جزایی موثر
– عدم وجود هر گونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح
– داوطلبان نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاه های اجرایی و بازنشسته باشند.
– عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام كار در سایر سازمان ها، شركت های دولتی و سازمان های وابسته به دولت و موسساتی كه شمول قانون بر آن ها مستلزم ذكر نام است به هنگام انعقاد قرارداد و شروع به كار
تذكر1: ملاك عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دایم و پایان خدمت نظام وظیفه و محاسبه سن داوطلبان آخرین روز ثبت نام می باشد.
تذكر 2: ملاك زمان فراغت از تحصیل تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه می باشد.
شرایط سنی داوطلبان:
خدمتگزار، حداقل سن 20 و حداكثر 35 سال می باشد.
آشپز، حداقل سن 25 و حداكثر 40 سال می باشد.
تذكر1: برای آقایان با توجه به مدت خدمت نظام وظیفه، به سن اضافه نخواهد شد.
معافیت سنی سهمیه های آزمون به شرح زیر است:
الف- جانبازان، آزادگان، فرزندان شهداء، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد (%25) و بالاتر و فرزندان آزادگان یك سال اسارت و بالاتر از شرط حداكثر سن معاف می باشند.
– موارد ذیل نیز به حداكثر سن داوطلبان اضافه خواهد شد:
مستفاد از قانون اصلاح حداكثر سن مصوب 1371 و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب ،1400 موارد ذیل به شرط ارائه مدارك و مستندات لازم از مراجع ذیربط به حداكثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
– پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال؛
– داوطلبانی كه در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشكی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها؛
– داوطلبانی كه به صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شركت های دولتی، بانكها و شركت های تحت پوشش آنها، شركت های بیمه های دولتی، شهرداری ها و موسسات و شركت های دولتی كه شمول قانون بر آنها مستلزم ذكر نام است، موسسات و شركت های ملی و مصادره شده كه به نحوی از بودجه و كمك دولت استفاده میكنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شركت های تحت پوشش آنها از تاریخ 1357/11/22 به خدمت اشتغال داشته اند؛ و نهاد های عمومی غیر دولتی و شركت های وابسته، به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها
تذكر1: آن دسته از فرزاندان شاهد، جانبازان از كار افتاده كلی، آزادگان از كار افتاده كلی و فرزندان آنان كه با كسب حد نصاب قبولی و امتیازات لازم در آزمون پذیرفته شوند می توانند با ارائه مداك مربوطه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرط معافیت حداكثر سن بهره مند گردند.
تذكر2: با هدف حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به ازای تاهل یكسال و نیز داشتن هر فرزند به میزان یكسال و حداكثر تا سقف 5 سال به سقف سن داوطلبان اضافه خواهدشد.
تذکرات مهم 
داوطلبان صرفا در صورتی میتوانند در آزمون ثبت نام نمایند كه مدرك تحصیلی، مقطع و رشته تحصیلی آنان مطابق با عناوین مدرك تحصـیلی، مقطع و رشته مندرج در شـرایط احراز مشاغل قید شده در این دفترچه بوده و همچنین عنوان مدرك تحصیلی ثبت نامی مقطع و رشته در متن گواهینامه موقت تحصیلی عینا درج گردیده باشد.
دارندگان مدارك تحصیلی پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مذكور دراین دفترچه و همچنین مدارك تحصیلی معادل و افتخاری، حق شركت در آزمون را ندارند.
افراد دارای مدارك بالاتر از مقاطع تحصـیلی اعلام شــده، برای شـركت در آزمون میبایسـت مدرك مقطع تحصـیلی ذكر شـده در این دفترچه را داشـته باشـند. بدیهی اسـت انعقاد قرارداد انجام كار معین با پذیرفته شـدگان بر اساس مقاطع تحصیلی مندرج در این دفترچه صورت می پذیرد.
مسـئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در مفاد آگهی و یا ارائه مدارك به صورت ناقص در زمان بررسـی مدارك، مصـاحبه و گزینش و یا هرگونه مغایرت بین اطلاعاتی كه داوطلب در زمان تكمیل تقاضانامه ثبت نام اعلام می نماید بر عهده وی خواهد بود و چنانچه در هر مرحله از جذب، محرز شـود داوطلب اطلاعات خلاف واقع اظهار نموده و یا فاقد شـرایط مندرج در این دفترچه باشـد و یا در صـورت بروز هرگونه اشــتباه در فرآیند آزمون كه منجر به ورود داوطلب به مرحله بعدی شــده باشــد، هیچ گونه حق و امتیازی برای متقاضی ایجاد نخواهد كرد و از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت انعقاد قرارداد انجام كار معین، قرارداد مذكور لغو و بلااثر بوده و داوطلب حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب می نماید.
جدول نیروی انسانی مورد نیاز:

 دانلود دفترچه آزمون

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

 

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.