استخدام موسسه حسابرسی تامین اجتماعی

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

استخدام موسسه حسابرسی تامین اجتماعی

31 مرداد 1402 – دریافت کارت آزمون استخدام موسسه حسابرسی سازمان تامین اجتماعی
به اطلاع می رسانn لینک دریافت کارت آزمون استخدام موسسه حسابرسی سازمان تامین اجتماعی فعال گردید.
زمان برگزاری آزمون: 3 شهریور 1402

دریافت کارت آزمون


10 مرداد 1402 –  تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام موسسه حسابرسی سازمان تامین اجتماعی
به اطلاع می رساند مهلت ثبت نام آزمون استخدام موسسه حسابرسی سازمان تامین اجتماعی تا پایان روز 13 مرداد 1402 تمدید شد.


موسسه حسابرسی تأمین اجتماعی به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در سطح کشور، افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه دعوت به همکاری مینماید.

شرایط عمومی
داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران؛
اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی؛
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
دارا بودن دانشنامه/گواهینامه موقت فراغت از تحصیل در مقطع تحصیلی کارشناسی برای انجام وظایف و مسئولیت های شغل مورد نظر؛
دارا بودن معدل ۱۴ به بالا در مقطع کارشناسی؛
دارابودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه (دوره ضرورت) یا معافیت قانونی دائم برای آقایان؛
داشتن سلامت جسمی و روانی و توانایی برای شغل مورد نظر؛
عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر؛
نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر؛
عدم وجود هرگونه ممنوعیت بکارگیری همچون عدم محکومیت به مجازات های اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی توسط آراء راجع قضایی و یا قانونی ذیصلاح؛
تبصره ۱: نحوه تشخیص شرایط افراد بدوا براساس خوداظهاری میباشد. علیهذا چنانچه حسب استعلامات انجام شده خلاف آن اثبات شود، افراد موصوف در هر مرحله از مراحل بکارگیری که باشند حذف و افراد حائز شرایط بعدی جایگزین خواهند شد.
دارا بودن حداقل بیست (۲۰) سال تمام برای کلیه داوطلبان و حداکثر سی (۳۲) سال (متولدین ۱۳۷۰/۰۵/۰۱ به بعد) برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و حداکثر سی و پنچ (۳۵) سال (متولدین ۱۳۶۷/۰۵/۰۱ به بعد) برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد.
تبصره ۲: جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج (۲۵) درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف میباشند.
شرایط اختصاصی
آن دسته از متقاضیانی که سابقه کار تخصصی در رابطه با شغل حسابرسی و بازرسی دفاتر قانونی برای شغل حسابرس و یا سابقه کار مرتبط برای سایر مشاغل مندرج در همین دفترچه را دارند حداکثر تا ۵ (پنج) سال و به شرط ارائه مستندات و سابقه بیمه، مدت سوابقشان به شرایط حداکثر سن مندرج دربند «ذ» شرایط عمومی اضافه می گردد. (اخذ سابقه کار و عنوان شغلی از سامانه eservices.tamin.ir الزامیست.)
رشته های تحصیلی مورد نیاز، براساس رشته های تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل خواهد بود.
مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناور ی ملاک عمل خواهد بود.
مدرک تحصیلی متقاضیان صرفا بر اساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در آگهی منتشره خواهد بود.
تبصره ۱: مدارک تحصیلی پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون و همچنین مدارک معادل و افتخاری، برای شرکت در آزمون و بکارگیری مجاز نمی باشد.
داوطلبان صرفًا در صورتی می توانند در آزمون ثبت نام نمایند که مقطع، رشته و گرایش مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه مدرک تحصیلی آنان، مطابق با شرایط احراز مشاغل قید شده در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون یکسان باشد. در صورتی که برای برخی از رشته های تحصیلی در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون، گرایش خاصی ذکر شده باشد، صرفًا فارغ التحصیلان همان رشته و گرایش تحصیلی می توانند در آزمون ثبت نام نمایند. اما در صورتی که هر یک از رشته های تحصیلی بدون ذکر گرایش و یا با عبارت “همه گرایش ها” در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون درج شده باشد، فارغ التحصیلان کلیه گرایش های آن رشته تحصیلی در مقطع مورد نظر، می توانند در آزمون بکارگیری ثبت نام نمایند. بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی داوطلبان با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نباشد از سایر فرایند بکارگیری حذف شده و داوطلب حق هی چگونه اعتراضی نخواهد داشت.
تبصره ۲: چنانچه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بنابر مقتضیات زمانی بدون تغییر در محتوای رشته های تحصیلی دانشگاهی، تغییراتی را در عناوین مدارک تحصیلی اعمال و آن را اعلام نماید؛ این تغییرات با ارائه مستندات قابل پذیرش می باشد.
معافیت پزشکی خدمت زیرپرچم داوطلبان در صورت قبولی در آزمون بکارگیری کتبی و مصاحبه پس از تأیید واحد طب کار مربوطه مبنی بر توانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.
دانلود جزوه هوش و استعداد تحصیلی ویژه آزمون های استخدامی
مواد آزمون
آزمون عمومی:
هوش(با ضریب ۴)

 آزمون تخصصی:
برای مشاغل «حسابدار» و «حسابرس»: حسابداری(با ضریب ۳) شامل : اصول حسابداری – اصول حسابرسی
برای شغل « کارشناس سخت افزار»: سوالات تخصصی ندارد (مصاحبه تخصصی دارد)

تذکر: کلیه سوالات مواد آزمون اختصاصی به صورت چهار گزینه ای و دارای ضریب اعلام شده در همین دفترچه میباشند. ضمنًا به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت
کارت شرکت در آزمون، از تاریخ ۳۱ مردادماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه ۳ شهریورماه برگزار خواهد شد.
ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لاز م به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
مراحل و نحوه اعلام نتیجه
مراحل تعیین حدنصاب علمی و معرفی افراد جهت سایر مراحل به شرح زیر صورت میپذیرد:

تعیین داوطلبان دارای حدنصاب علمی
معرفی داوطلبان جهت بررسی مدارک و سایر مراحل جذب، منوط به کسب حد نصاب لازم در آزمون کتبی میباشد.
حدنصاب عبارت است از کسب حداقل ۵۰ درصد نمره مکتسبه میانگین ۳ نفر اول در هر شغل و در هر استان/ شهر.

معرفی لیست حداکثر ۲ برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک از بین دارندگان حدنصاب علمی
انتخاب داوطلبان جهت بررسی مدارک به میزان حداکثر دو برابر ظرفیت (در صورت وجود داوطلب واجد شرایط) از میان داوطلبان دارای حدنصاب علمی در هر شغل با در نظر گرفتن سهمیه های قانونی و رعایت اولویت امتیاز مکتسبه و سایر قوانین و مقررات جار ی صورت میپذیرد. در صورت عدم تایید افراد معرفی شده در فرایند بررسی مدارک، نفرات ذخیره به ترتیب نمره فضلی جهت بررسی مدارک معرفی خواهند شد

اعلام لیست حداکثر ۲ برابر ظرفیت جهت انجام مصاحبه از بین دارندگان حدنصاب آزمون علمی
انتخاب داوطلبان ۲ برابر ظرفیت در هر شغل (در صورت وجود داوطلب واجد شرایط) جهت انجام مصاحبه، صرفًا از بین داوطلبانی که مدارک آنان بررسی و مورد تأیید قرار گرفته است، در هر شغل صورت میپذیرد.

معرفی به واحد منابع انسانی (انتخاب یک برابر ظرفیت)
پس از برگزاری مصاحبه، معرفی داوطلبان به واحد منابع انسانی بر اساس مجموع نمره کل نهایی مکتسبه آنان با وزن پنجاه درصد (۵۰ درصد) برای آزمون کتبی و پنجاه درصد (۵۰ درصد) برای مصاحبه و به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (به عنوان نفر اصلی) خواهد بود. در صورت عدم تایید افراد معرفی شده در این فرایند، نفرات ذخیره به ترتیب نمره فضلی به واحد منابع انسانی معرفی خواهند شد.
تذکر: در صورت مساوی بودن نمره کل نهایی، اولویت معرفی به واحد منابع انسانی با داوطلبانی خواهد بود که نمره مکتسبه آنان در آزمون کتبی بالاتر باشد.

تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام: تا 10 مرداد 1402
دریافت کارت آزمون: 31 مرداد 1402
زمان برگزاری آزمون: 3 شهریور 1402

جهت دانلود دفترچه شرایط (PDF) اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

 

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.