استخدام گروه مشاوران مدیریت و مطالعات راهبردی تدبیر

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

9 آذر 1401 – اطلاعیه کارت آزمون استخدام گروه مشاوران تدبیر

به اطلاع می رساند اطلاعیه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام محل باجه های رفع نقص آزمون استخدام ستاد اجرایی فرمان امام (ره) منتشر گردید.

جهت مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


4 آبان 1401 – اصلاحیه آگهی
پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون جذب نیروی انسانی گروه دارویی برکت و گروه توسعه ساختمانی تدبیر، بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در امتحان مذکور می رساند، با توجه به اعلام این مجموعه، اصلاحات و اضافات ذیل در سامانه ثبت نام صورت گرفته است. کلیه داوطلبان می توانند در مهلت باقیمانده تا پایان مدت ثبت نام، پس از مطالعه دقیق دفتـرچه راهنمای ثبت نام و همچنین مندرجات این اصلاحیه و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات موردنیاز، به سامانه ثبت نام این آزمون مراجعه و نسبت به ثبت نام در امتحان مذکور اقدام نمایند و یا اگر قبلا ثبت نام کردهاند، ضمن مراجعه به پروفایل خود در صورت تمایل نسبت به ویرایش آن اقدام نمایند.
.شغل محل های زیر از دفترچه حذف گردید:
-شغل :کارشناس حقوقی
*سازمان اموال و املاک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) – اداره کل استان سمنان شعبه شاهرود
*سازمان اموال و املاک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) – اداره کل چهارمحال و بختیاری
*سازمان اموال و املاک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) – اداره کل سیستان و بلوچستان
٢.شغل محل های زیر به دفترچه اضافه گردید:
-شغل :کارشناس حقوقی
*سازمان اموال و املاک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) -تهران (یک نفر اضافه شد)
*سازمان اموال و املاک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) – اداره کل فارس (یک نفر مرد)
-شغل :کارشناس مالی
*سازمان اموال و املاک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) -اداره کل چهارمحال و بختیاری(یک نفرمرد(
-شغل :کارشناس اجتماعی
*ادارات کل استانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) – خراسان رضوی (یک نفرمرد(
-شغل: مسئول دفتر
* شرکت البرز بالک: یک نفرمرد درشهر تهران (باشرایط احراز: لیسانس وفوق لیسانس مدیریت (همه گرایشها)
٣.بخش شرایط اختصاصی آزمون (بخش دوم(
بند زیر اضافه میشود:
*کارکنان سابق ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و شرکتهای تابعه که به دلایل مختلف مانند اخراج، استعفا
و … از این مجموعه جدا شده اند،حق ثبت نام در آزمون را ندارند.


مرکز ارزیابی و توسعه سرمایه انسانی گروه مشاوران تدبیر به منظور تکمیل نیروی انسانی شرکت های گروه دارویی برکت، گروه توسعه ساختمان تدبیر، سازمان اموال و املاک و اداره کل استانهای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از بین داوطلبان واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی،مصاحبه تخصصی و سایر مراحل گزینش در تهران، کرج، گناباد، رشت، اصفهان، کرمان، شیراز، قزوین و ساوه، سمنان، چهارمحال_و_بختیاری، کهگیلویه_و_بویراحمد، بوشهر، کردستان، خوزستان، سیستان_و_بلوچستان، قم، خراسان_شمالی، خراسان_جنوبی، آذربایجان_غربی دعوت به همکاری مینماید.

شرایط عمومی
1. اعتقاد به‌ دین‌ مبین‌ اسلام، اعتقاد و التزام عملی‌ به‌ قانون اساسی‌ جمهوری اسلامی‌ ایران و اصل‌ ولایت‌ مطلقه‌ فقیه
2. داشتن‌ تابعیت‌ جمهوری اسلامی‌ ایران
3. شرایط‌ سنی‌: داوطلبان با مدرک تحصیلی‌ لیسانس‌ حداکثر 26 سال، فوق لیسانس‌ 30 سال و دکترا 36 سال، که‌ با ارائه‌ سابقه‌ کار مفید و مرتبط‌ حداکثر تا 10 سال برای هر مقطع‌ قابل‌ افزایش‌ خوهد بود .
4. دارا بودن دانش‌ تخصصی‌، مهارتها و توانایی‌ های ذهنی‌ و جسمی‌ لازم برای انجام وظایف‌ و مسئولیت‌های شغل‌ مورد نظر
5. انجام خدمت‌ نظام وظیفه‌ یا معافیت‌ دائم‌ برای آقایان
تبصره : دانش‌ آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت‌ نظام وظیفه‌ تخصصی‌ بنیاد ملی‌ نخبگانی‌ که‌ پروژه تحقیقاتی‌ جایگزین‌ خدمت‌ مورد تأئید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح‌ را شروع نموده و دوره آموزش نظامی‌ خود را طی‌ نموده اند، می‌توانند قبل‌ از صدور کارت پایان خدمت‌ در آزمون ثبت‌نام نمایند. این‌ دسته‌ از افراد در صورت پذیرفته‌ شدن در آزمون بکارگیری، حداکثر تا یک‌ سال ١٢ ماه پس‌ از تار یخ‌ برگزاری آزمون، نسبت‌ به‌ ارائه‌ گواهی‌ پایان خدمت‌ خود به‌ شرکت‌ مربوطه‌ اقدام نمایند. در صورت عدم ارائه‌ گواهی‌ پایان خدمت‌ توسط‌ افراد مذکور در زمان مقرر، ادامه‌ فرایند بکارگیری آنها متوقف‌ گردیده و حتی‌ در صورت قبولی‌ نهایی‌ در آزمون مربوطه‌، بکارگیری آنها کان لم‌ یکن‌ تلقی‌ می‌شود. همچنین‌ انعقاد قرارداد کار معین‌ در بازه زمانی‌ تعین‌ شده منوط به‌ ارائه‌ کارت پایان خدمت‌ ی ا معافیت‌ دائم‌ می‌باشد.
6. عدم اعتیاد به‌ دخانیات، مواد مخدر، روانگردان ها و مسکرات.
7. نداشتن‌ سابقه‌ محکومیت‌ جزایی‌ مؤثر و سابقه‌ محکومیت‌ کیفری که‌ موجب‌ محرومیت‌ استخدام در دستگاه های دولتی‌ و نهادها باشد.
– امتیاز معدل: معدل اعلامی‌ مربوط به‌ مقطع‌ تحصیلی‌ ثبت‌نامی‌ داوطلبان طبق‌ ضوابط‌ ستاد اجرایی‌ فرمان امام به‌ عنوان یکی‌ از امتیازات مرحله‌ مصاحبه‌ مد نظر قرار خواهد گرفت‌.
– دارا بودن دانشنامه‌ گواهینامه‌ موقت‌ فراغت‌ از تحصیل‌ و گواهی‌ پایان طرح در مقطع‌ تحصیلی‌ مربوطه‌ برای انجام وظایف‌ و مسئولیت‌های شغل‌ مورد نظر؛
– عدم وجود هرگونه‌ ممنوعیت‌ بکارگیری همچون عدم محکومیت‌ به‌ مجازات های اخراج، بازنشستگی‌، بازخرید خدمت‌ و انفصال دائم‌ از خدمات دولتی‌ توسط‌ آراء مراجع‌ قضایی‌ و یا قانونی‌ ذیصلاح؛
– داوطلبان بکارگیری در زمان ثبت‌نام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت‌ و یا بازنشسته‌ سایر دستگاه های اجرایی‌ باشند؛
– عدم اشتغال و همچنین‌ نداشتن‌ تعهد خدمت‌ به‌ دولت‌، شرکت‌های دولتی‌ و سازمانهای وابسته‌ به‌ دولت‌ و موسساتی‌ که‌ شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است‌، به‌ هنگام انعقاد قرارداد کار معین‌ و شروع بکار الزامی‌ می‌باشد؛
تبصره 1: مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی براساس قوانین و مقرارت مربوطه توسعه دستگاه اجرائی، در زمان انعقاد قرارداد کار معین، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون می باشد.
تبصره 2: نحوه تشخیص شرایط افراد بدوا براساس خوداظهاری می باشد. علیهذا چنانچه حسب استعلامات انجام شده خلاف آن اثبات شود، افراد موصوف در هر مرحله از مراحل بکارگیری که باشند حذف و افراد حائز شرایط بعدی جایگزین خواهند شد.
تبصره 3: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل (تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه)، معافیت دائم (تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم) و پایان خدمت نظام وظیفه (تاریخ مندرج در قسمت خاتمه کارت پایان خدمت) سه ماه پس از آخرین روز ثبت نام و برای سن افراد، اولین روز ثبت نام خواهد بود.
شرایط اختصاصی
1- عدم اشتغال خویشاوندان در مجموعه ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره)، واحدها و شرکت های تابعه.
2- الزام عدم اشتغال و نداشتن تعهد انجام کار در دستگاه های دولتی و غیر دولتی به هنگام انعقاد قرارداد و شرع به کار
3- اعضای محترم خانواده های شهدا و ایثارگران در شرایط مساوی از نظر صلاحیت های تخصصی و عمومی از اولویت استخدام برخوردارند.
4- سکونت متقاضی در استان محل خدم برای کلیه مشاغل آزمون الزامی می باشد.
مواد آزمون
الف) آزمون عمومی
1- معارف اسلامی
2- زبان انگلیسی عمومی
3- اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی، هوش و استعداد تحصیلی
4- فناوری اطلاعات (مهارت های Internet, Excel, PowerPoint, Word)
ب) آزمون اختصاصی
علاوه بر آزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مفاد مندرج در جدول بخش هشتم این دفترچه انجام خواهد شد. منابع آزمون تخصصی متناسب با عنوان شغلی مورد نظر، در همین دفترچه تشریح گردیده است.
تذکر: کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه ای و دارای ضریب یکسان می باشند.
ضمنا به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.
ب) آزمون اختصاصی
علاوه بر آزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مفاد مندرج در جدول بخش هشتم این دفترچه انجام خواهد شد. منابع آزمون تخصصی متناسب با عنوان شغلی مورد نظر، در همین دفترچه تشریح گردیده است.
تذکر: کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه ای و دارای ضریب یکسان می باشند.
ضمنا به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.
دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی
سفارش کتاب های استخدامی جهت آمادگی در آزمون
مراحل ثبت نام
ثبت نام به صورت اینترنتی از روز سه شنبه 3 آبان ماه 1401 تا پایان روز دوشنبه 16 آبان ماه 1401 انجام خواهد گرفت. متقاضیان باید در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.
الف) مطالعه شرایط آزمون
داوطلب متقاضی جذب، باید در زمان ثبت نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را داشته باشد. دفترچه آزمون در صفحه اول سامانه جهت دریافت و مطالعه داوطلبین قرار گرفته است. اکیدا توصیه می شود داوطلبین محترم، قبل از هرگونه اقدام بر روی سامانه، شرایط و ضوابط آزمون را مطالعه و سپس نسبت به پرداخت هزینه و ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.
ب) تهیه فایل اسکن شده از مدارک
1. عکس پرسنلی: داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی در اختیار داشته باشد:
– عکس 4×3 (تمام رخ) که در سال جاری گرفته شده باشد؛
– با فرمت JPG باشد. اندازه عکس اسکن شده باید حداقل 300×200 و حداکثر 400×300 پیکسل باشد؛
– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد؛
– حجم فایل ذخیره شده باید حداقل 15 کیلوبایت و حداکثر 70 کیلوبایت باشد؛
– حاشیه های زائد عکس اسکن شده باید حذف شده باشد؛
– حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد؛
تذکر 1: اسکن و استفاده از عکس روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و …) قابل قبول نیست و لازم است داوطلبان از اصل عکس پرسنلی و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تذکر 2: عکس خواهران باید با حجاب بوده و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تذکر 3: در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد. لازم به ذکر است با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های بکارگیری، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثرا برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت نام می کنند رخ داده است، تاکید می گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می دهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباه عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد.
بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباه از طرف داوطلب، تخلف محسوب شده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
2. کارت ملی
تذکر 1: داوطلب باید تصویر کارت ملی خود را به صورت فایل با فرمت JPG و با وضوح و کیفیت بالا در سامانه بارگذاری نماید. حجم این فایل حداقل 30 کیلوبایت و حداکثر 200 کیلوبایت باشد و حاشیه های زائد حذف و ترجیحا رنگی باشد.
ج) پرداخت وجه
متقاضیان واجد شرایط، باید با مراجعه به منوی «آزمون» در صفحه اول سامانه، بر روی گزینه «پرداخت هزینه» کلیک کرده و مبلغ 1/000/000 ریال هزینه ثبت نام در آزمون را به اضافه 10/000 ریال هزینه خدمات پیامکی پرداخت نمایند. جهت این امر، داشتن کارت بانکی به همراه رمز اینترنتی و کد CVV2 مورد نیاز می باشد.
«توکن پرداخت» کد منحصر به فرد و مخصوص هر داوطلب است که در صورت اقدام موفق، جهت پرداخت هزینه ثبت نام به داوطلب اختصاص می یابد. لذا ضروری است دواطلبین، این کد «توکن پرداخت» را (که به شماره تلفن همراه داوطلب نیز پیامک می گردد) تا پایان مراحل ثبت نام و دریافت «کد رهگیری» نزد خود نگهداری نمایند. همچنین این کد، با شماره ملی و شماره تلفن همراه ثبت شده در ابتدای فرایند پرداخت، در سامانه قابل بازیابی خواهد بود.
تذکر 1: در صورتی‌ که‌ داوطلب‌ بلافاصله‌ پس‌ از پرداخت‌ هزینه‌، امکان ثبت‌نام و انجام فرآیند مربوط به‌ آن را نداشته‌ باشد، با در دست‌ داشتن‌ کد رهگیری پرداخت‌، می‌تواند در زمان دیگری اقدام به‌ ثبت‌نام نماید. برای این‌ امر، می‌بایست‌ از منوی آزمون در صفحه‌ اول سامانه‌ گزینه‌ «ثبت‌نام» در آزمون را انتخاب و پس‌ از وارد کردن اطلاعات درخواستی‌، اقدام به‌ ثبت‌نام نماید.
تذکر 2: در صورتی‌ که‌ داوطلب‌ به‌ هر دلیل‌ پس‌ از پایان موفقیت‌آمیز مراحل‌ پرداخت‌ هزینه‌، به‌ توکن‌ پرداخت‌ خود دسترسی‌ نداشته‌ باشد، برای بازیابی‌ توکن‌ پرداخت‌، از منوی آزمون در صفحه‌ اول سامانه‌ ، گزینه‌ «بازیابی‌ کد رهگیری توکن‌» را انتخاب و پس‌ از وارد کردن اطلاعات درخواستی‌، دوباره توکن‌ پرداخت‌ برای ایشان پیامک‌ می‌شود.
تذکر 3: به‌ ثبت‌نامهای ناقص‌ ترتیب‌ اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی‌، به‌ هیچ‌ وجه‌ مسترد نمی‌گردد.
د) شروع فرآیند ثبت‌نام
فرآیند ثبت‌نام در سامانه‌، در هفت‌ مرحله‌ انجام می‌پذیرد تا داوطلب‌ بتواند در هر مرحله‌، به‌ راحتی‌ اطلاعات خود را وارد سامانه‌ نماید .
مرحله‌ 1: بارگذاری مدارک
در این‌ بخش‌، مدارک مشخص‌ شده در «بند ب» بارگذاری می‌گردد.
مرحله‌ 2: اطلاعات فردی
مشخصات فردی داوطلب‌ در این‌ بخش‌ در سامانه‌ ثبت‌ می‌گردد.
مرحله‌ 3: اطلاعات تحصیلی‌
اطلاعات تحصیلی‌ داوطلب‌ در این‌ بخش‌ وارد سامانه‌ می‌گردد.
مرحله‌ 4: سابقه‌ کار
در این‌ مرحله‌، سابقه‌ کار (صرفا مواردی که‌ در همین‌ دفترچه‌ مورد تائید است‌) وارد می‌شود.
مرحله‌ 5: شغل‌ مورد درخواست‌
در این‌ مرحله‌، سامانه‌ با توجه‌ به‌ اطلاعات ثبت‌ شده داوطلب‌ در مراحل‌ قبلی‌، شغل‌های قابل‌ انتخاب را به‌ داوطلب‌ نمایش‌ داده و داوطلب‌ می‌تواند از بین‌ آنها تنها یک‌ مورد را به‌ عنوان شغل‌ مورد درخواست‌ خود، انتخاب نماید.
تذکر: داوطلب‌، فقط‌ حق‌ انتخاب یک‌ شغل‌ را خواهد داشت‌.
مرحله‌ 6: اطلاعات تکمیلی‌
اطلاعات تکمیلی‌ شامل‌ اطلاعات تماس با داوطلب‌ و آدرس محل‌ سکونت‌ می‌باشد.
محل‌ دقیق‌ برگزاری آزمون، بر روی کارت ورود به‌ جلسه‌ ذکر می‌گردد.
مرحله‌ 7: کد رهگیری
تاکید می‌گردد صرفا در صورتی‌ ثبت‌نام فرد به‌ پایان می‌رسد که‌ داوطلب‌ وارد این‌ مرحله‌ شده و از سامانه‌ «کد رهگیری» دریافت‌ نماید.
ویرایش اطلاعات
در زمانی که سامانه جهت ویرایش اطلاعات داوطلبان باز می باشد. داوطلبان می توانند با مراجعه به پروفایل کاربری خود و کلیک بر روی بخش ویرایش اطلاعات اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت شده خود نمایند.
نکته بسیار مهم: در صورتی که داوطلب جهت ویرایش وارد سامانه شود، حتما می بایست دوباره تمامی 7 مرحله را بصورت کامل طی نموده و کد رهگیری خود را مشاهده نمایند، در غیر این صورت، تغییرات مورد نظر ایشان اعمال نخواهد گردید و همان اطلاعات قبل از ویرایش برای داوطلب معتبر خواهد بود.
و) زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون
کارت شرکت در آزمون، از تاریخ اول آذرماه 1401 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه 4 آذرماه 1401 برگزار خواهد شد.
ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

تقویم آزمون:
دریافت کارت آزمون: از 01 آذر 1401
زمان برگزاری آزمون: 04 آذر 1401

دانلود دفترچه شرایط (کامل)

جهت ثبت نام کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.