استخدام ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: مجوز استخدام ۲۵۱۰۰ نیروی انسانی صادر شده است و توزیع آنها برای همه کشور خواهد بود که امیدواریم سازمان برنامه و بودجه هرچه سریع‌تر منابع آن را تامین کند.

بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درباره برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت توضیح داد: با مذاکرات زیاد و پیگیری‌هایی که از سازمان اداری و استخدامی در سال گذشته انجام شد مجوز استخدام ۲۵۱۰۰ نیروی انسانی صادر شده است و توزیع آنها برای همه کشور خواهد بود که امیدواریم سازمان برنامه و بودجه هرچه سریعتر منابع آن را تامین کند.

وی با بیان اینکه توزیع نیروهای استخدامی جدید برای پروژه‌های جدید است گفت: در حوزه بهداشت، درمان، فوریت‌های پزشکی و مامایی نیروها استخدام خواهند شد و در این آزمون نگاه ویژه‌ای به حوزه بهداشت داریم. در این آزمون فرصت بومی‌گزینی برای داوطلبان فراهم شده است و همکارانی که در دوران کرونا شاغل بودند اعم از نیروهای ۸۹ روزه، شرکتی و قراردادی و نیروهای طرحی شاغل در دوران کرونا دارای سهمیه هستند تا بتوانیم نگرانی آنها را برطرف کنیم.

رحیمی با اشاره به برگزاری این آزمون طی روزهای آتی ادامه داد: از این تعداد ۹۰۰۰ نفر پرستار هستند، ۸۰۰۰ نیروی بهداشتی، ۳۵۰۰ نیروی فوریت پزشکی هستند و ما از ظرفیت درون وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌های نظام سلامت استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم برنامه پزشکی خانواده را به خوبی پیش ببریم.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار