اضافه شدن رشته های جدید به دانشکده علوم پزشکی شوشتر

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اضافه شدن رشته های جدید به دانشکده علوم پزشکی شوشتر

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر در بازدید از ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دانشکده علوم پزشکی شوشتر از اضافه شدن رشته/رشته های تحصیلی جدید در آینده نزدیک به دانشکده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی شوشتر، دکتر فرهاد ابول نژادیان گفت: تعداد اعضای هیات علمی دانشکده در سال ۹۴، ۹نفر بوده که این تعداد در سال ۹۶ به ۲۴نفر عضو هیات علمی رسید و در سال ۹۷ به بیش از ۳۰نفر افزایش خواهد یافت.
با توسعه زیرساخت ها و افزوده شدن اعضای هیات علمی، اکنون آماده اضافه شدن رشته/رشته های تحصیلی جدید به دانشکده هستیم و بزودی در این زمینه خبرهای خوش به دانشجویان و مردم عزیز شهرستان شوشتر خواهیم داد.

وی همچنین افزود: در سال ۹۴ به ازای هر عضو هیات علمی ۵۶ نفر دانشجو داشتیم اما این آمار در سال ۹۶ با رشد چشمگیر به ۲۲ نفر دانشجو به ازای هر عضو هیات علمی رسید و در سال ۹۷ نیز این رشد تا نزدیک شدن به استاندارد کشوری ادامه خواهد یافت.

ابول نژادیان همچنین در باب خدمات رفاهی دانشجویان گفت: کیفیت امکانات خوابگاهی و فضای آموزشی را در سال ۹۷ افزایش داده ایم و این تغییرات برای دانشجویان قابل لمس است.
تلاش کردیم تا نوسانات بازار تاثیری بر ارائه خدمات رفاهی به ویژه غذای دانشجویان نداشته باشد و در این زمینه جلسات متعدد با پیمانکار طبخ غذا و نمایندگان صنفی دانشجویان ترتیب خواهیم داد. همچنین در بخش فرهنگی کمک های شایانی به کانون ها و تشکل های فعال دانشجویی شده و کماکان در ارتباطی نزدیک، موارد مورد انتظار تشکل های دانشجویی را بررسی و به نتیجه خواهیم رساند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار