اعتبار ویژه‌ای برای اشتغال مددجویان در ایذه اختصاص می‌یابد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیرکل کمیته امداد امام خوزستان گفت: در بحث اشتغال با توجه به درخواست‌های زیاد اعتبار ویژه‌ای برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد ایذه در نظر خواهیم گرفت.

جمال شیبه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، تهیه لوازم سرمایشی را بخشی از خواسته‌های مردم ایذه برشمرد و بیان کرد: در سال گذشته تعداد دو هزار و ۷۰۰ دستگاه کولر میان مددجویان و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد خوزستان توزیع شد؛ امسال با توجه به درخواست‌های زیاد مردم در این خصوص نیز سهمیه‌ای برای مردم شهرستان ایذه اختصاص می‌یابد.

شیبه با اشاره به اینکه اشتغال، مشکلات درمانی، مسکن مددجویان بخش عمده‌ای از دیگر درخواست‌های مردم ایذه بود، افزود: در بحث اشتغال با توجه به درخواست‌های زیاد اعتبار ویژه‌ای برای مددجویان ایذه در نظر خواهیم گرفت.

مدیرکل کمیته امداد امام خوزستان گفت: سال گذشته کمیته امداد خوزستان تعداد ۵ هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان بین مددجویان توزیع کرد؛ امسال نیز اطلاعات اولیه جمع‌آوری شده و این قول داده می‌شود که قبل از پایان سال پشت نوبت جهیزیه را صفر کنیم.

وی با بیان اینکه در خوزستان ۳۰۰ هزار نفر (۱۳۰ هزار خانوار) تحت پوشش کمیته امداد هستند، تاکید کرد: اولویت این نهاد آن است که افراد تحت پوشش به توانمند سازی اقتصادی برسند و به مرور از خدمات کمیته امداد بی نیاز شوند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار