اعلام زمان تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و دکتری پزشکی ۹۸

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی زمان تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت ۹۸ را اعلام کرد.

آبتین حیدرزاده، رئیس سنجش آموزش پزشکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و دکتری پزشکی سال ۹۸ اظهار کرد: با توجه به اینکه ظرفیت‌های پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد و دکترای پزشکی سال ۹۸ پر نشده‌اند، تکمیل ظرفیت این دو آزمون انجام خواهد شد.
او ادامه داد: نیمه دوم مهر ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و دکترای پزشکی سال ۹۸ صورت خواهد گرفت و تاکنون ۵۰ ظرفیت خالی در دکترای پزشکی و ۴۰۰ ظرفیت خالی در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال ۹۸ داریم.

ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری پزشکی در هفته سوم مهر

رئیس سنجش آموزش پزشکی اظهار کرد: منتظر هستیم تا دبیرخانه‌های رشته‌های مختلف علوم پزشکی ظرفیت‌های جدید را به ما اعلام کنند. به محض اعلام ظرفیت‌های مورد پذیرش در آزمون دکترا و کارشناسی ارشد پزشکی سال ۹۸ تکمیل ظرفیت در سایت سنجش پزشکی انجام خواهد شد. تلاش می کنیم تا هفته سوم مهر  ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و دکتری پزشکی را انجام دهیم.
حیدرزاده بیان کرد: تاکنون دبیرخانه داروسازی ظرفیت‌های پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد و دکترای پزشکی ۹۸ را به ما اعلام کرده است و منتظر اعلام سایر گروه‌های آموزشی هستیم.
رئیس سنجش آموزش پزشکی با اشاره به آمار پذیرفته‌شدگان در آزمون کارشناسی ارشد و دکترای پزشکی سال ۹۸ گفت: یک هزار و ۲۶۹ نفر در آزمون دکترای تخصصی پزشکی و ۴ هزار و ۸۰۷ نفر در آزمون ارشد پزشکی ۹۸ پذیرفته شده‌اند.
اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار