اعلام مراکز ارائه‌دهنده ترم تابستان دانشگاه فنی و حرفه‌ای

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان از آغاز انتخاب واحد ترم تابستانه برای دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

دکتر سیدبهزاد علوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری ترم تابستانه و امکان ثبت نام دانشجویان خوزستانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در چند دانشگاه، اظهار کرد: ترم تابستانه برای دروس عمومی گروه معارف اسلامی، دروس مهارت عمومی و دروس پایه با ماهیت نظری ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: دروس کارآموزی نیز برای همه مراکز اعم از اینکه مجری دوره تابستان باشند یا نباشند قابل ارائه و مشمول پرداخت شهریه است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: استان‌های ارائه‌دهنده ترم تابستانه شامل آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، مرکزی، سمنان، کرمان، گیلان، مازندارن، یزد، اردبیل، همدان، بوشهر و مرکز دختران ولیعصر(عج) تهران هستند و دروس ارائه‌شده در ترم تابستان شامل زبان فارسی، زبان خارجی، تجاری‌سازی محصول، روش تحقیق و مهارت ارائه، اخلاق حرفه‌ای، اندیشه اسلامی(۱)، دانش خانواده و جمعیت، ریاضی عمومی یک و دو، ریاضی کاربردی، فیزیک مکانیک، فیزیک عمومی و فیزیک الکترومغناطیس است.

علوی عنوان کرد: فرآیند انتخاب واحد ترم تابستانه در مراکز ذکر شده به صورت الکترونیک از امروز ۱۸ تیرماه آغاز می‌شود و تا ۲۳ تیرماه ادامه دارد.

وی گفت: آغاز کلاس‌ها از ۲۵ تیرماه خواهد بود و تا ۳ شهریور ادامه خواهد داشت و زمان برگزاری امتحانات پایانی نیز از ۵ تا ۱۰ شهریورماه خواهد بود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار