الکترونیکی شدن ثبت پایان‌نامه‌های پیام‌نور/اجرای طرح‌جابه‌جایی رشته‌ها به مناطق مورد تقاضا

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

الکترونیکی شدن ثبت پایان‌نامه‌های پیام‌نور/اجرای طرح‌جابه‌جایی رشته‌ها به مناطق مورد تقاضا

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: راهبرد اصلی آموزش دانشگاه پیام نور ایجاد محیط جذاب تر برای دانشجویان این دانشگاه است که در این راستا : طرح آموزش مداوم اعضای هیئت علمی و طرح‌جابه جایی رشته محل ها به مناطق مورد تقاضا در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، دکتر محسنی در جمع روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان فارس در شیراز در سخنانی ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: “تدوین برنامه راهبردی” و “اجرای طرح منطقه‌ای دانشگاه”، دو برنامه اصلی دانشگاه پیام نور است.

دکتر محسنی اضافه کرد: با تدوین برنامه راهبردی، علاوه برمشخص شدن مسیر حرکت دانشگاه ، ارزشیابی و ارزیابی فعالیت ها در چارچوب برنامه پیش بینی شده به خوبی قابل انجام خواهد بود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: ساماندهی دانشگاه پیام نور استانها در قالب منطقه ای شدن نیز براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام می‌شود که ثمرات خوبی خواهد داشت.

معاون دانشگاه پیام نورکشور به برخی از چالش‌های دانشگاه نیز اشاره کرد و یادآور شد: صرفه جویی و افزایش درآمدهای غیرشهریه باید در دستور کار همه بخشهای دانشگاه درسراسر کشور قرار گیرد.

ارتقای انضباط در حوزه‌های آموزشی ، کیفیت بخشی آموزش درعین انعطاف پذیری،بازنگری و اصلاح آیین نامه ها از دیگر مواردی بود که معاون آموزشی دانشگاه پیام نور بر آن تاکید دارد.

دکتر محسنی همچنین از اصلاح فرآیندها به عنوان یکی از اقدامات مهم معاونت آموزشی دانشگاه پیام نور نام برد و یادآور شد: با اصلاح و بروز رسانی فرآیندها و الکترونیکی شدن بسیاری از امور اداری و درون سازمانی ، می توانیم میزان اثربخشی ورضایتمندی همکاران را ارتقاء بخشیم.

وی از الکترونیکی شدن ثبت پایان نامه ها و انجام مراحل آن به صورت مکانیزه درآینده نزدیک خبر داد و اضافه کرد: طرح آموزش مداوم اعضای هیئت علمی و طرح‌جابه جایی رشته محل ها به مناطق مورد تقاضا در دستور کار قرار گرفته است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار