امضای قرارداد آموزش و توانمندسازی 30 هزار نیروی متخصص ICT در کشور

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

امضای قرارداد آموزش و توانمندسازی 30 هزار نیروی متخصص ICT در کشور

قرارداد آموزش 30 هزار نفر بین معاونت آموزشی دفتر مرکزی سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان و شرکت نیروی غرب به عنوان نماینده رسمی شرکت HUAWEI در ایران، روز گذشته در سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان امضا شد.
به گزارش ایسنا، با توجه به تحولات چند سال اخیر و توسعه زیرساخت‌های بخش ICT کشور و ضرورت آموزش و انتقال دانش فنی مورد نیاز این بخش، قرارداد آموزش 30 هزار نفر بین جهاد دانشگاهی (معاونت آموزشی دفتر مرکزی، سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان) و شرکت نیروی غرب ( به عنوان نماینده رسمی شرکت HUAWEI در ایران) منعقد شد.
بر اساس قرارداد منعقد شده دوره‌های آموزشی مطابق با سرفصل‌های استاندارد شرکت هوآوی، با تامین زیرساخت‌ها و تجهیزات مورد نیاز از سوی شرکت نیروی غرب و توسط واحدهای جهاد دانشگاهی در تمامی استان‌های کشور برگزار می‌شود. این دوره ها اشتغال محور و معطوف به نیاز بازار کار بوده و با هدف تامین و تربیت نیروی متخصص مورد نیاز بخش ICT کشور و با نگاه به تحولات آینده این بخش برگزار خواهند شد.
معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی به عنوان سیاست‌گذار و متولی آموزش‌های جهاد دانشگاهی در خصوص مدیریت و برگزاری دوره‌ها و سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان (ستفا) نیز هدایت نیروی متخصص به سمت اشتغال و بازار کار، در اجرای این قرارداد مشارکت می‌کنند.
بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان، دبیرخانه اجرایی این قرارداد متشکل از نمایندگان (شرکت نیروی غرب، معاونت آموزشی دفتر مرکزی و سازمان ستفا) در محل سازمان ستفا مستقر و مدیریت و راهبری دوره‌ها را بر عهده خواهند داشت.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار