انتشار فراخوان پذیرش بدون آزمون ارشد و دکتری دانشگاه شهید چمران اهواز

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

فراخوان پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری (استعدادهای درخشان) دانشگاه شهید چمران اهواز منتشر شد.

به گزارش ایسنا، دانشگاه شهید چمران اهواز در راستای اجرای سیاست‌های حمایت و هدایت دانشجویان برتر، به استناد آیین‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد، از بین دانشجویان برتر دوره کارشناسی پیوسته در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشجو می‌پذیرد.

دانشجویان دوره کارشناسی ورودی ۹۸ دانشگاه شهید چمران اهواز یا دانشگاه‌های منتخب سراسری که حداقل سه چهارم کل واحدهای درسی را پاس کرده‌اند و تا پایان نیم‌سال ششم را گذرانده باشند و جزو ۱۰ درصد دانشجویان برتر هم رشته و ورودی خود باشند می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

متقاضیان پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد (استعدادهای درخشان) می‌توانند حداکثر تا ۱۷ اسفندماه با مراجعه به نشانی https://derakhshan.scu.ac.ir/ مدارک خود را ارسال کنند.

نتایج اولیه ارزیابی پذیرفته‌شدگان از طریق معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه منتشر خواهد شد.

همچنین این دانشگاه از بین دانش آموختگان و دانشجویان برتر مقطع کارشناسی ارشد مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال تحصلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در دوره روزانه مقطع دکتری تخصصی به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش با آزمون دانشجو می‌پذیرد.

متقاضیانی با میانگین معدل کل ۱۶ در دوره کارشناسی و میانگین معدل ۱۷ در دوره کارشناسی ارشد (بدون احتساب نمره پایان‌نامه) و دانش‌آموختگانی که بیش از دو سال از تاریخ دانش‌آموختگی شان نگذشته باشد می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

متقاضیان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند حداکثر تا ۱۷ اسفندماه با مراجعه به سایت دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه به نشانی https://derakhshan.scu.ac.ir/ مراجعه کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار