برنامه ریزی برای دور جدید اعزام دانشگاهیان به عتبات

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به اقدامات ستاد برای اعزام زائران دانشگاهی در بیست و سومین دوره این سفرها از ارائه تسهیلات ویژه به زائرین دانشگاهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با حجت الاسلام والمسلمین رحمانی، معاون عتبات سازمان حج و زیارت دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور به تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در بیست و دومین دوره اعزام زائران دانشگاهی به عتبات عالیات پرداخت و از آمادگی ستاد برای اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در آینده نزدیک خبر داد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به برخی مشکلات و کاستی‌های سفر در دوره گذشته خواستار رفع موانع و فراهم شدن شرایط زیارت آسان برای قشر دانشگاهی کشور شد.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین رحمانی، معاون عتبات سازمان حج و زیارت گفت: آسیب شناسی و برنامه ریزی برای ارتقای وضعیت خدمات اجرایی به زائران عتبات عالیات انجام شده و درصدد هستیم با رفع مشکلات، زمینه سفر با کیفیت تری را برای مشتاقان زیارت اعتاب مقدسه فراهم آوریم.

در این جلسه، محسن مسلمی، معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نیز به اقدامات و برنامه ریزی ستاد برای اعزام زائران دانشگاهی در بیست و سومین دوره این سفرها و ارائه تسهیلات ویژه به زائرین دانشگاهی خبر داد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار