برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی بوعلی فعلا متوقف است/ 2 سناریوی جذب مهندسان شیمی در پتروشیمی بوعلی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی بوعلی فعلا متوقف است/ 2 سناریوی جذب مهندسان شیمی در پتروشیمی بوعلی
«جعفر ربیعی» در گفتگو با خبرنگار انرژی نیوز درباره آخرین وضعیت برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی بوعلی‌سینا، گفت: برگزاری آزمون استخدامی این شرکت پتروشیمی فعلا منتفی شده است.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اعلام اینکه پتروشیمی بوعلی کماکان به جذب نیروهای جدید نیاز دارد، تصریح کرد: بر این اساس تصمیم گیری در هلدینگ خلیج فارس برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز پتروشیمی بوعلی در حال انجام است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه هم اکنون دو گزینه برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز پتروشیمی بوعلی در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: برگزاری آزمون استخدامی و یا جذب نیروهایی که پیشتر در اداره کار سازمان منطقه ویژه پتروشیمی (ماهشهر) ثبت نان کرده اند، دو گزینه پیش رو بوده که هنوز تصمیم گیری نهایی را انجام نداده‌ایم.

آزمون استخدامی پتروشیمی بوعلی سینا با هدف جذب 28 نفر مهندس شیمی و صنایع شیمیایی از روز شنبه 20 مرداد ماه امسال آغاز و در نهایت آزمون استخدامی این مجتمع پتروشیمیایی قرار بود جمعه 16 شهریور ماه برگزار شود.

از سوی دیگر درحالی از طریق برگزاری آزمون استخدامی این شرکت پتروشیمی قرار بود در رشته مهندسی شیمی شامل گرایش‌های طراحی فرآیند، صنایع شیمیایی معدنی، ترموسینتیک و کاتالیست، پدیده‌های انتقال، فرآیندهای جداسازی، فرآوری و انتقال گاز، صنایع پتروشیمی، مدل سازی، شبیه سازی و کنترل و در مقطع کاردانی فنی شیمی گرایش‌های صنایع شیمیایی، بهره‌برداری گاز و عملیات پتروشیمی فارغ التحصیلان دانشگاهی (مرد) بومی استان خوزستان جذب شوند که برگزاری این آزمون استخدامی با انتقادها و مکاتبات گسترده نماینده مردم ماهشهر لغو شد.

نماینده مردم ماهشهر معتقد است که نیروهای مورد نیاز پتروشیمی بوعلی باید فقط از مردم بومی ماهشهر تامین شود و نسبت به برگزاری آزمون استخدامی در سطح استان خوزستان اعتراض دارد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار