برگزاری مرحله دوم و استخدام ۲۵ هزار نفر دیگر در وزارت بهداشت

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

به گزارش خبرگزاری ایمنا، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از برگزاری مرحله دوم آزمون استخدام وزارت بهداشت تا قبل از پایان سال و استخدام 25 هزار نفر دیگر در این وزارتخانه خبر داد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به برنامه‌های بلندمدت وزارت بهداشت برای جذب، نگهداشت، آموزش و ارتقای نیروی انسانی در وزارت بهداشت گفت: در دو سال گذشته بیش از ۱۵ هزار تخت بیمارستانی و ۲ هزار پروژه بهداشتی جدید در کشور راه اندازی شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از وبدا، بهروز رحیمی با بیان اینکه در توافق با سازمان‌های برنامه و بودجه و همچنین امور استخدامی، ۷۵ هزار نیروی انسانی در سه مرحله در وزارت بهداشت جذب می‌شوند، اظهار کرد: در مرحله اول ۲۵ هزار نفر استخدام می‌شوند که امروز آزمون استخدامی در سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: با توجه به گستردگی خدمات و مأموریت‌های وزارت بهداشت، حتی با وجود استخدام ۷۵ هزار نفر مشکل کمبود نیروی انسانی حوزه سلامت برطرف نخواهد شد، اما نیروی انسانی پروژه‌های افتتاح شده یا آماده افتتاح از مرحله اول و استخدام ۲۵ هزار نفر، تأمین می‌شود.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به برنامه‌ریزی و هماهنگی با سازمان امور استخدامی و برنامه و بودجه برای برگزاری مرحله دوم و استخدام ۲۵ هزار نفر دیگر تا قبل از پایان امسال تصریح کرد: برای آزمون استخدامی امروز، ۱۱۱ هزار متقاضی و داوطلب ثبت نام کرده بودند که نشان دهنده استقبال متقاضیان برای استخدام در وزارت بهداشت است.

وی ادامه داد: در آزمون استخدامی امروز ۸۵۰۰ نیرو در حوزه بهداشت، حدود ۳۵۰۰ نفر در حوزه فوریت‌های پزشکی و اورژانس و بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر نیز در حوزه درمان و پرستاری جذب می‌شوند.

رحیمی با بیان اینکه آزمون استخدامی در ۶۷ دانشگاه علوم پزشکی کشور برگزار شد، اضافه کرد: تا یک ماه آینده نتایج اولیه این آزمون اعلام شود البته امکان اعتراض داوطلبان به صورت اینترنتی و حضوری هم وجود دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های بلندمدت وزارت بهداشت برای جذب، نگهداشت، آموزش و ارتقای نیروی انسانی در وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته بیش از ۱۵ هزار تخت بیمارستانی و ۲ هزار پروژه بهداشتی جدید در کشور راه‌اندازی شده و در سه مرحله، جذب نیروی انسانی در وزارت بهداشت انجام می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار