تسهیلات کمیته امداد شامل چه مشاغلی می شود؟

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

عبدالملکی درباره اشتغال هایی که به آن ها تسهیلات ارایه می شود گفت: ۶۰ درصد مخاطبین ما در روستا هستند بنابراین بیشترین تسهیلات برای مشاغلین روستایی همانند کشاورزی، دامپروری و گلخانه است.
«حجت الله عبدالملکی» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان درباره اشتغال هایی که به آن ها تسهیلات ارایه می شود گفت:60 درصد مخاطبین ما در روستا هستند بنابراین بیشترین تسهیلات برای مشاغلین روستایی همانند کشاورزی، دامپروریی، گلخانه ای است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: در شهرها هم در طرح های در حوزه های آی سی تی، خدماتی همانند انواع خدمات فروشگاهی و طرح های صنعتی اجرا می شود.
وی ادامه داد: از سال گذشته بیشترین تمرکز ما بر روی طرح های دانش بنیان و طرح های با ارزش افرزوده بالاتر است و استفاده از روش های پیشرفته های کشاورزی در کشت قارچ، زعفران و گیاه های اقتصادی جدید است.
عبدالملکی تصریح کرد: همچنین سعی می کنیم به سمت تولید محصولات انیمیشنی و آی سی تی حرکت کنیم. بخش زیادی از جامعه هدف ما کم سواد و کم مهارت هستند و نباید مشاغل سنتی را فراموش نمی کنیم.
وی درباره نقش طرح های اشتغالزایی کمیته امداد در تولید ماسک و شیلد گفت: از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا با تعداد زیادی از کارگاه های ما تغییر کاربری دادند و به تولید شیلد، ماسک و مواد شوینده و شیمیایی پرداختند.
عبدالملکی گفت: برای فروش این محصولات هم با دانشگاه های علوم پزشکی تعامل وجود داشت که آن ها خریداری کردند و بخش قابل ملاحظه ای از ماسک و شوینده کشور از طریق طرح های اشتغال کمیته امداد تامین شد.
در مقاطعی به چند هزار واحد تولید مواد شیمیایی رسیدیم و طرح های دانش بنیان هم به محصولات شیمیایی ورود پیدا کردند. این کار ادامه دارد و در استان ها متناسب با نیاز آن ها، تغییر کاربری صورت می گیرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار