تصویب طرح های اشتغالزایی صنایع دستی در لالی

دسته ها: اخبار استان اخبار

تصویب طرح های اشتغالزایی صنایع دستی در لالی

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان لالی از تصویب 37 طرح اشتغالزایی صنایع دستی در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کورش هاشمی، رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان لالی به تصویب 37 طرح اشتغالزایی در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون بیان کرد: برای هر طرح یک میلیارد ریال و در مجموع 37 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی توسط سامانه کارا برای این طرح ها پیش بینی شده است.

وی این طرح ها را شامل؛ گلیم بافی، چوقا بافی، دوخت البسه محلی، سفال سازی و تعاونی های صنایع دستی عنوان کرد و اذعان داشت: تاکنون حدود 40 درصد از این طرح ها تسهیلات را دریافت کرده اند و بقیه نیز در حال انجام است.

هاشمی هدف از اجرای این طرح ها را ایجاد توسعه و اشتغال پایدار عنوان و تصریح کرد: با پرداخت این تسهیلات در مجموع برای37 نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی خواهد کرد.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان لالی اظهار داشت: انتظار می رود بانک های عامل در زمینه پرداخت تسهیلات تعامل و سرعت عمل بیش تری داشته باشند تا متقاضیان بتوانند این طرح ها را اجرایی کنند.

اخبار استان اخبار