تمدید مهلت ثبت‌نام دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» علمی کاربردی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سازمان سنجش آموزش کشور ضمن اعلام تمدید مهلت ثبت‌نام دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش علمی کاربردی مهرماه ۱۴۰۲، اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای پذیرش این دوره‌ را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، پیرو انتشار دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش علمی کاربردی مهرماه ۱۴۰۲ و اطلاعیه پذیرش مربوط به آن در تاریخ ۱۴۰۲/۶/۵، سازمان سنجش آموزش کشور، ضمن اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای فوق به شرح جدول زیر، اعلام کرد که به‌منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۱۱ برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۶/۱۵ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته خود اقدام کنند.

لذا داوطلبان می‌توانند در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مذکور و مندرجات اصلاحات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۱۵، نسبت به مشاهده و ویرایش موارد قابل اصلاح و کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار