توضیحات دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان درخصوص شهریه دانشجویان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در خصوص مبالغ شهریه اطلاعیه‌ای صادر کرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در خصوص مبالغ شهریه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

در پاسخ به سوال برخی از دانشجویان عزیز مبنی بر تغییر مبالغ شهریه در روز‌های اخیر به اطلاع می‌رساند بطور کلی مبالغ شهریه از طرف سازمان مرکزی دانشگاه و بصورت متمرکز در نرم افزار آموزشیار اعمال می‌گردد و واحد‌های دانشگاهی هیچگونه دخل و تصرفی در مبالغ اعمال شده ندارند. لازم به ذکر است که:

در جابجایی اطلاعات از نرم افزار الماس به آموزشیار، در برخی از رشته‌ها نوع درس اشتباه ثبت شده بود که با استانداردسازی سرفصل‌ها و ثبت صحیح نوع دروس بر مبنای سرفصل‌های مصوب وزارت علوم، شهریه برخی دروس تغییر کرده و موجب افزایش یا کاهش شهریه دانشجویان شده است.

به منظور ارتقای عدالت آموزشی در کل کشور، از سال تحصیلی گذشته دانشگاه آزاد اسلامی نظام رتبه بندی واحد‌های دانشگاهی را دستور کار قرار داده و هر ساله این نظام رتبه بندی بهنگام می‌شود. براین اساس شهریه واحد‌های با رتبه بالاتر بیشتر از شهریه واحد‌های با رتبه پایین‌تر محاسبه می‌گردد.

با توجه به اینکه نحوه محاسبه شهریه در مقاطع مختلف تحصیلی متفاوت است لازم است موضوع مغایرت احتمالی شهریه بطور دقیق بررسی گردد.

در خصوص دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی لازم است موضوع تمدید پایان نامه و رساله دکتری در اسرع وقت و بطور دقیق بررسی گردد؛ لذا به منظور پاسخگویی دقیق و شفاف به دغدعه دانشجویان عزیز اعلام می‌دارد که هر دانشجویی که نسبت به چگونگی محاسبه شهریه خود اعتراض دارد درخواست کتبی خود را به نماینده دانشجویان هم رشته ارائه نموده و امور مالی و شهریه واحد موظف است در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به بررسی دقیق موارد و اعلام نتیجه به نماینده دانشجویان اقدام نماید. ️

ضمناً دانشجویان گرامی می‌توانند پیشنهادات، انتقادات و سوالات خود را با ارسال پیام واتساپ به شماره ۰۹۰۴۶۵۳۰۷۵۳ با ریاست دانشگاه مطرح نمایند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار